Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kitsad olud piiravad solaariumihullust
"Solaarium pole isegi jalanõud, ta on ikkagi luksteenus. Sellised teenused on esimesed, kust inimesed kulutusi hakkavad kärpima," ütles Sunshine Clubi juhataja Katrin Koolmeister. Ta lisas, et möödunud aastal ei hakanud solaariumite kasumikõver ka oktoobris oluliselt tõusma, kuigi hooaja alguseks peetakse sügist.
Koolmeistri sõnul pole kehvad majandustulemused niivõrd inimeste teadlikkusega seotud. "On sõna otseses mõttes hulle enesegrillijaid, kuid viimastel ajal enam mitte nii palju," ütles Koolmeister. "Võib-olla on inimesed hakanud lihtsalt mõõdukamalt päikest võtma," lisas ta.
Suurimad solaariumiketid OÜ Sunpower ja OÜ Sunmax, mille alla kuuluvad Päikese salongid, teenisid möödunud aastal vähem kasumit kui tunamullu.
Sunpoweril langes sissetulek peaaegu miljoni võrra, 3,2 miljonilt 2,3 miljoni kroonini. Sunmax teenis üleeelmisel aastal 2,6 miljonit krooni kasumit, kuid mullu vaid 2,2 miljonit.