Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Repliik
Selle nädala teisipäeval avastasid ajakirjanikud Tallinna Kütte koduleheküljelt napisõnalise teate, et septembrist tõuseb taas toasooja hind. Eks see hind oligi juba mitu kuud langenud... Hinnaliikumisest tunduvalt kummalisem on aga Tallinna Kütte kommunikatsioon. Lõviosa tallinlaste jaoks väga oluline teade oli ilma igasuguse kärata ülesriputatud laupäeval, vaevumata pressiteadet laiali saatma nädalavahetusel või vähemalt esmaspäeval. Kas siis, kui meedia poleks paar päeva hiljem uudise avastanud, oleks tarbijad hinnatõusust teada saanud alles septembri arvet lugedes?