Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
KUIDAS teha firmale hea blogi
Möödunud nädalal seminaril "Tallinn Blogfest 2009" esinenud blogivate ettevõtete esindajad selgitasid, et blogi on firmale ühelt poolt kiire ja soodne kanal, et jõuda suure lugejaskonnani, ehk reklaamivõimalus, teisalt ka koht, kus suhelda firma klientidega.
Ühemehe koolitusfirma Selge Pilt OÜ omanik ja juht Kristjan Otsmann lisas, et pisifirmale on blogi hea turunduskanal, kus saab välja öelda, et "oleme endiselt olemas".
Samas soovitas Skype"i blogija Peter Parkes mitte võtta ajaveebi kui asja iseeneses, vaid firma kommunikatsiooniplaani osana.
Blogi tasuvuse mõõtmine on samas foto- ja meediakaupade müügiga tegeleva kaupluse Photopoint ajaveebi eest vastutava Lauri Veerde sõnul väga keeruline. Blogist saadav kasu, Eestis ning äriblogide puhul, on tema hinnangul eelkõige kaudne, langedes samasse kategooriasse nagu reklaam. "Julgen väita, et ilma blogita oleksime me kaupu ja eriti teatud veebiteenuseid oluliselt vähem müünud kui blogiga," lisas Veerde.