Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kodukaupade müüjad ka hinnakonkurentsis
"Lahinguid toimub, kuid need on verevaesemad kui piimahinnasõda," märkis Pruunlep. "Hind on ikkagi oluline müügiargument - kes kõvemini karjub, jääb meelde," lisas ta.
2009. aasta kohta rääkis juht lühidalt, et see on töine olnud, firmas on tehtud vajalikud ümberkorraldused ning nüüd keskendutakse tulevikule.
"Ma arvan, et 2009. aasta on läinud Jyskil nii nagu kõigil jaemüügi ettevõtetel, kindlasti on hiilgelajad möödas. Aga me saame hakkama," rääkis Äripäevale Jyski piirkonnajuht Rein Almet.
August tõi kasvava trendi ning müügitehinguid oli rohkem kui mullu, kuid põhjapanevate järelduste tegemiseks on veel vara, ütles Äripäevale KoduExtra OÜ juhatuse liige ja tegevdirektor Tõnu Lemsaar. "Selle aasta müük tuleb mullusest suurem," rääkis Lemsaar.