Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ekspress Grupp sai 66,6 miljonit kahjumit
"Suurim osa kahjumist pärineb Ekspress Hotline'i firmaväärtuse mahakirjutamistest ning kuna müügileping on sõlmitud juba kevadel, siis on tulemus ootuspärane," ütles Kobin.
Ettevõtte juhi sõnul käib töö ettevõtte efektiivistamise kallal, mis võib tähendada ka edasisi koondamisi ja palga vähendamist. "Ma ei välistaks ka edasisi koondamisi või palga vähendamisi."
Kobin on siiski tuleviku suhtes optimistlik, viidates paranevatele oludele reklaamiturul. "Reklaamiturg on stabiliseerunud, meie analüüsid näitavad vaikset trendi üles," ütles ta.
Küsimusele, millal jõuab Ekspress Grupp taas kasumisse, vastas Kobin, et Ekspress Grupi EBITDA on ilma erakorralisi mahakirjutamisi arvestama positiivne ka praegu. "Saavutada aasta kõige madalama aktiivsusega kuudel 8,5 miljoni kroonine positiivne normaliseeritud EBITDA on vist üsna hea tulemus?"
Järgmisel aastalt loodab Kobin EBITDA agressiivset kasvu.
Kobin avaldas lootust, et Ekspress Grupp ei pea Delfist suurt osa maha kirjutama. "Isegi kui peame midagi maha kirjutama, ei saa see olema väga märkimisväärne, kuna internet on just see valdkond, milles järgmised aastad meedias kõige suurema kasvu toovad, ning Delfi dominantne positsioon internetis võimaldab sellest kasvust kõige suurema tüki võtta ja see ongi tema firmaväärtuse suurim osa," ütles Kobin.