Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Uuenduslikud kingid Eesti tootjalt
Innovatsiooniaasta reklaamijuhi ja reklaamifirma Dreamersi omaniku Katrin Kulli sõnul otsisid innovatsiooniaasta korraldajad potentsiaalsed meenetootjad ise üles.
Nii näiteks kujundasid Energia talu teekoti ja ökoseebi ümbrise innovatsiooniaasta toimkond.
"Üllatav oli see, et välja valitud tootjad, kellele pakuti võimalust oma kaupu projekti raames turustada, polnud kõik võimalusest huvitatudki. See oli rohkem meie kui innovatsiooniaasta projektijuhtide initsiatiiv. Võib olla arvatakse, et kogused on nii väikesed, et ei tasu ära. Aga samas olen ma tellitavate reklaamkingituste kogustega kursis, need pole sugugi nii väikesed," rääkis Kull.
Välja valitud meeneid saab osta innovaatiliste asjadega tegelevast kauplusest Arte-Fakte ning Kumu poest.
Kulli sõnul on kliendil lihtsam ise otsimise asemel meene või kingitus reklaamiagentuurist tellida, kuna seal ollakse uute pakkumiste ja toodetega väga hästi kursis.
Klient ei jõua enamasti kõigil uutel pakkumistel silma peal hoida. Vastava ala inimesed aga hoiavad ennast uute toodetega pidevalt kursis. Head kohad huvitavate toodete leidmiseks on laadad, kust leiab erinevaid käsitöötootjaid.
"Tootjad peavad ennast ja oma uusi tooteid reklaamima ning ka reklaamiagentuurid kõige uuega kursis olema," rääkis Kull. Erinevaid vahvaid kingituseks sobivaid tooteid on turul palju, valik on Kulli sõnul üsna hea.
Reklaamiagentuuri eelistamise kasuks ise tegutsemise asemel räägib Kulli sõnul ka see, et probleemiks võib muutuda vajadus olemasolevat asja mingitmoodi ümber teha.
Kas või näiteks toode teist värvi värvida või pakend vahetada, sõnas Kull. See võib otse tootja poole pöörududes osutuda keeruliseks. Lihtsam on sel juhul pöörduda reklaamkingitustega tegelejate poole, kes aitavad tootjaga läbi rääkida või oskavad pakkuda alternatiivset toodet.