Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kaks kanget raudteed ajasid sarved kokku
"Kui õigust ei tule, kaebame edasi," oli ASi Russian Estonian Rail Services (RERS) juhatuse esimees Ervin Hasselbach pahane Eesti Raudtee (ER) peale. "Vastaspool arvab, et see oli loodusõnnetus, aga riigifirmas ju keegi millegi eest ei vastuta," ütles ta.
ASi Eesti Raudtee avalike suhete juht Urmas Glase ütles, et see, kes on süüdi, selgub kohtuotsusest. "Rahvusvahelise eeskirja järgi vastutab veose eest lõpuks see, kelle asukohamaal vedamine toimub," lisas ta.
RERSi veose saatis vedajana Venemaale Eesti Raudtee. Andsime selle piiril üle Vene Raudteele, täpsustas Glase. Seega peaks RERS esitama nõude ERi vastu, viimane omakorda pöörduma Vene Raudtee poole. "Minu mäletamist mööda käis see asi läbi ka Venemaa kohtutest, kus leiti, et tegemist on vääramatu jõuga," nentis ta.
Kui jaanuaris teeb kohus Eesti Raudteele kahjuliku otsuse, siis kaebame edasi, lubas Glase.
"Tegime Eesti Raudteele ettepaneku, et andku meile uued vagunid, kuid nemad ei anna," osutas Hasselbach kohtuvälise lahendi otsimise katsele.