Jaana Pikalev • 25. mai 2010 kell 17:05

Mainor Meelis: turismisektor pole ainus must lammas

TopToursi juhtumile sarnaseid olukordi tuleb maailma majanduses ikka ette ja mitte ainult turismi alal, ütles Reisibüroo Mainor Meelis müügi- ja marketingidirektor Katrin Henno.

"Ma väga kahtlen, et kellelgi on olemas mingisugust üldist vettpidavat retsepti," vastas Henno tänasele päevaküsimusele, kuidas vältida TopToursi sarnaseid reisikorraldajaid.

"Kuskil maailmapraktikas ei ole seda olemas. Selge see, et me väga valime oma partnereid, kelle reise me vahendame ja kelle reise ei vahenda. Selliseid asju juhtub maailma majanduses ja mitte ainult turismi alal," lisas ta.

"Täiesti kindlat reeglit selle vältimiseks ma ei usu, et keegi on kuskil selle välja mõelnud. Selge see, et nüüd ja tulevikus kõik reisibürood, kes on just vahendaja rollis peavad väga korralikult kontrollima firma tausta ja sama kehtib ka kliendi kohta," rääkis Henno.

"Meil on kasutada mitmeid avalikke allikaid alustades krediidiinfost lõpetades ametlike ja mitte ametlike meediakanalitega. Tausta uuringud on loomulikult omal kohal vajalikud. 100% kindlat valemit selliste olukordade vältimiseks kindlasti ei ole," sõnas ta.

 

Hetkel kuum