Katre Pilvinski • 26. august 2010 kell 16:27

Ivo Nikkolo turundusjuht: ka imagosse tuleb investeerida 

Imagosse investeerimine ja selle kujundamine võimaldab teha vähem sooduspakkumisi ja allahindlusi, väidab Ivo Nikkolo turundusjuht Mervi Lill.

"Louis Vuitton, Hermes ja Burberry, aga ka Ivo Nikkolo on masu kiuste müüki ja kasumit suurendanud," ütles Best Marketingile premiumbrändide masuaegsest turundusest rääkides Lill.

"Edu aluseks on oskus kaubamärki rasketel aegadel hoida. Majanduslanguse ajal saime aru, et tarbija on väga valiv ja valmis maksma erilise disaini ja kvaliteedi eest. Rõivaste eest, mida saab kanda ka viie aasta pärast. Seda tõestab ka meie 6% kasv eelmisel aastal," märkis Lill.

"Et premiumiks saada, tuleb müügile suunatud turunduse kõrval investeerida ka imagosse. Näiteks Louis Vuitton ja Burberry on pannud väga suurt rõhku imago kujundamisele, tänu millele on neil olnud võimalus teha vähem sooduspakkumisi ja allahindlusi," lisas ta.

Turundusjuht rääkis, et Eestis hakkasid aga majanduslanguse saabudes kõik allahindlusi tegema – ka need, kes poleks pidanud. "Üritasime oma märki sellest säästa. Samas ei olnud võimalik seda täielikult vältida. Kampaania stiilis 2=3 võib premiumbrändile valusalt kätte maksta, sest päeva lõpuks võibki saada sinu kallist kaubamärgist 2=3 bränd."

"Klient harjub pakkumistega ära ja kui need ühel päeval lõpetada, kukuvad kolinal ka müügid. Pakkumisi on lihtne teha, palju raskem on teha turundust, mis paneks klienti kaubamärki kõrgemalt, mitte odavamalt hindama, " sõnas Lill.

Loe täispikka intervjuud Best Marketingist .

 

Hetkel kuum