Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Uued raamatud
Psühholoogia
Mõtete lugemineKuidas mõista teisi ja neid märkamatult mõjutadaHenrik FexeusKirjastus: TänapäevMaht: 268 lkHind: 227 krRaamatus on olemas kõik, mida pead teadma, et kaasinimeste käitumist mõista. Kui oskame sõnadeta suhelda, kasutada kehakeelt ja inimesi psühholoogiliselt mõjutada, võime aimata kaaslase mõtteid ja tundmusi ning järgmise sammuna mõjutada tema mõtteid ja seisukohti endale sobivas suunas.
Õigekiri
Kuidas olla ingliskeelsete ametitekstide kirjutamisel edukas?Fiona TalbotKirjastus: ME KirjastusMaht: 136 lkHind: 297 krRaamatust saab teada, kuidas kasutada kirjaliku teksti mõjujõudu oma sõnumite edastamiseks ja müümiseks ning enda "kaubamärgi" loomiseks. Õpitakse, kuidas oma kirjaliku inglise keelega head muljet jätta, olgu siis tegemist pressiteadete, ettekannete, aruannete, koosolekuprotokollide, kasutusjuhendite või muu sellisega.
Õigus
Tagatised ettevõtlusesMargus Lentsius, Diana Lõhmus, Katrin KõoKirjastus: ÄripäevMaht: 216 lkHind: 450 krSelgitatakse levinud tagatiste õiguslikku regulatsiooni näitlikustades seda kohtupraktikaga. Lisaks ettevõtetele on raamat kasulik ka eraisikutele: käsiraha, hüpoteek, käendus ja mõned teisedki kajastamist leidvad teemad on tuttavad pea kõigile.
Turundus
Praktiline internetiturundusKirjastus: ÄripäevMaht: 112 lkHind: 350 krVahel tundub, et konkurendil läheb hästi, aga ta ei tee selleks midagi! Lehtedes ei ilmu tema suuri reklaame, maanteeservas ei ole tema plakateid. Teil on kõik see olemas, kuid ikka paistab, et konkurendil läheb paremini. Põhjuseks on suure tõenäosusega otseturundus - te ei näe seda, sest konkurendi turundus on sihitud täpselt ja teie ei ole tema sihtrühm.
Autor: ÄP