Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Lemminkäinen pidi võitjakohalt taanduma

    Kaks aastat on kestnud Aruvalla-Kose teelõigu projekteerimise ja ehitamise hange. Augustis otsustas maanteeamet hanke kohtuvaidlustesse sumbumise tõttu tühistada. 500 miljonit krooni maksva teelõigu hankega sooviti alustada puhtalt lehelt. Kuid tühistamise otsus vaidlustati ning asjaosalised lubasid vaidlustada ka uue hanke väljakuulutamise.
    Maanteeametile olid jäänud ainult halvad valikud ning eelmisel nädalal võeti vastu uus otsus, millega kuulutati võitjaks Nordecon Infra. Majandusministeerium kinnitas nädala lõpus ameti otsuse.
    "Lihtsalt öeldes sigadus, aga me ei karda kasutada ka sõnu "võimalik korruptsioon". See võib olla üks põhjuseid, miks maanteeamet nüüd sellise otsuse tegi. Vähemalt ei ole - eriti varem toimunu valguses - selle otsuse loogika mõistetav," sõnas Lemminkäinen Eesti juhataja Sven Pertens.
    Juunis valis maanteeamet riigihanke võitjaks 484 miljoni krooniga odavaima pakkumise teinud Lemminkäinen Eesti, Teede REV-2, Trefi ja Teede Tehnokeskuse ühispakkumise. Teiseks jäi Nordecon Infra ning Ramboll Eesti pakutud 506 miljoni kroonine hind.
    Nordecon Infra vaidlustas seejärel maanteeameti otsuse riigihangete vaidlustuskomisjonis ning sai sealt positiivse otsuse. Seejärel kaebas amet vaidlustuskomisjoni otsuse halduskohtusse. Ka odavaima hinna teinud ühispakkujad pöördusid halduskohtusse.
    Maanteeamet otsustas augustis hanke tühistada, kuid nüüd tunnistas Nordeconi võitjaks.
    Nordecon Infrast öeldi eile, et kuna hankemenetlus on veel pooleli, siis ei soovita teemat kommenteerida.
    Maanteeameti otsusele järgneb kohtuvaidlus, läheme sellega kindlasti lõpuni välja. Ühispakkujad Lemminkäineni juhtimisel ei ole midagi valesti teinud. Meid on tunnistatud hanke reegleid järgides edukaks kui hinnalt parima pakkumuse teinud pakkujat. Maanteeamet on käesoleva ajani ka oma hankemenetlust ja otsuseid kaitsnud. Seetõttu on Nordeconi edukaks tunnistamine nüüd rohkem kui kummaline ja meie suhtes äärmiselt ebaõiglane.
    Maanteeameti hindamiskomisjoni liikmetelt võiks küsida, kas nad ise peavad oma otsust õiglaseks ja seaduslikuks.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Infoturbe ekspert: identiteedivargusi on rohkem kui maailmas inimesi, teadlikkus peab tõusma
Tänavust infoturbeaastat iseloomustavad uued ründeviisid, kasvav identiteedivarguste arv, keerukamaks muutunud ründed ning digitaalse tarneahela riskid, kirjutab IT-ettevõtte Datafox infotrube juht Janar Randväli.
Tänavust infoturbeaastat iseloomustavad uued ründeviisid, kasvav identiteedivarguste arv, keerukamaks muutunud ründed ning digitaalse tarneahela riskid, kirjutab IT-ettevõtte Datafox infotrube juht Janar Randväli.
USA aktsiaturud alustasid juulit tõusuga
USA peamised aktsiaindeksid alustasid uut kuud positiivses meeleolus, tõustes üle protsendi eilsest sulgumistasemest kõrgemale.
USA peamised aktsiaindeksid alustasid uut kuud positiivses meeleolus, tõustes üle protsendi eilsest sulgumistasemest kõrgemale.
Uueks ehituse asekantsleriks saab Ivo Jaanisoo
Majandusministeeriumi ehituse asekantsleriks saab Jüri Rassi järel senine ministeeriumi ehitus- ja elamuosakonna juhataja Ivo Jaanisoo.
Majandusministeeriumi ehituse asekantsleriks saab Jüri Rassi järel senine ministeeriumi ehitus- ja elamuosakonna juhataja Ivo Jaanisoo.
Liina Kersna jääb ametisse Valitsuses ei tohi alla 7 liikme
Peaminister Kaja Kallas otsustas haridusministri Liina Kersna tagasiastumispalvega oodata uue valitsuseni.
Peaminister Kaja Kallas otsustas haridusministri Liina Kersna tagasiastumispalvega oodata uue valitsuseni.
Haapsalu raudtee pikendamine liigub teadmata tulevikku
Lisaks Tallinna Haigla Euroopa Liidu taasterahastust eemaldamisele otsustas valitsus lõpetada ka Turba–Risti raudtee ehitamisele 34 miljoni euro mahus toetuse andmise.
Lisaks Tallinna Haigla Euroopa Liidu taasterahastust eemaldamisele otsustas valitsus lõpetada ka Turba–Risti raudtee ehitamisele 34 miljoni euro mahus toetuse andmise.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.