• Jaga lugu:

    VW tekitab konkurentsi iseendale

    Volkswageni suur unistus on mööduda kasumlikkuse ja müüdust autode arvu poolest Toyota Motorist, ehitades selleks üha rohkem mudeleid, kuid firma tekitab sellega konkurentsi eelkõige iseendale.

    Euroopa suurimal autotootja strateegia on toota ühe suuremal hulgal erinevaid mudeleid erinevate brändide all, kasutades hinnaeelise saamiseks samu mootoreid ning varuosi, kirjutab Bloomberg. Samas tähendab see, et kliendid võivad otsustada vähesema rahakulu kasuks, soetades endale kalli Volkswageni asemel odavama Škoda.
    "Ma tulin spetsiaalselt siia otsima Volkswagenit, kuid Škoda on palju odavamas," ütles Siemensi tehnik Manfred Hennerkes Berliini autoesinduses. "Mind ei huvita auto märk kapotil, põhimõtteliselt on tegu väga hea hinnaga Volkswageniga."
    Volkswageni ülimaks sihiks on 2018. aastaks Toyotast ette jõudmine, laiendades selleks enda müüki ning mudelivalikut ligi 200 mudelini kokku 9 automargi puhul. Sama strateegiat viljelesid General Motors ja Ford, kuid neid tabasid rekordilised kahjud, misjärel vähendati nii mudelivalikut kui brändide hulka.
    "Volkswagen muutub järjest keerukamaks," ütles Frost & Sullivani autoanalüütik Anil Valsan. "Jääb vaid oodata, mis ulatuseni laseb Volkswagen enda erinevatel brändidel üksteist õgida."
    Autor: Fredy-Edwin Esse, California
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Tõnu Mertsina: jaekaubandus buumib
Jaekaubanduse kasv on tugev ka ilma välisturistideta ja on võtnud eelmise kümnendi finantskriisi eelsete buumiaastate mõõtmed, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Jaekaubanduse kasv on tugev ka ilma välisturistideta ja on võtnud eelmise kümnendi finantskriisi eelsete buumiaastate mõõtmed, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Spaade ja hotellide avanemine aitas Tallinna Veel rohkem müügitulu teenida Kasum kerkis kordades
Teises kvartalis kasvas Tallinna Vee müügitulu aastavõrdluses üle 7%, mille põhjustas leebematest koroonapiirangutest tingitud äriklientide suurem veetarbimine ning ehitusteenuste tulu suurenemine.
Teises kvartalis kasvas Tallinna Vee müügitulu aastavõrdluses üle 7%, mille põhjustas leebematest koroonapiirangutest tingitud äriklientide suurem veetarbimine ning ehitusteenuste tulu suurenemine.
Idufirma lõi kaupluse, mida esmapilgul näha ei ole. Ka Cleveron valmistub tulevikutrendiks
Tallinna on lühikese ajaga tekkinud toidupood, mida esmapilgul näha ei ole. Eesti esimese dark store'i kontseptsiooni maaletooja on idufirma FoodBit. Oma pimelaoga on turule tulemas ka Bolt, samuti lõpetas pilootprojekti hiljuti Cleveron.
Tallinna on lühikese ajaga tekkinud toidupood, mida esmapilgul näha ei ole. Eesti esimese dark store'i kontseptsiooni maaletooja on idufirma FoodBit. Oma pimelaoga on turule tulemas ka Bolt, samuti lõpetas pilootprojekti hiljuti Cleveron.
Kas osta või rentida?
Ettevõtete vajadused muutuvad hoogsalt arenevas maailmas väga kiiresti ning viimasel aastal mõjutas seda lisaks ka koroonakriis. Ettevõtted pidid muutunud keskkonnale kiiresti reageerima ja tegema vajalikke muudatusi oma töökorralduses ning näiteks ka arvutipargi haldamine on osutunud paljude jaoks parajaks väljakutseks.
Ettevõtete vajadused muutuvad hoogsalt arenevas maailmas väga kiiresti ning viimasel aastal mõjutas seda lisaks ka koroonakriis. Ettevõtted pidid muutunud keskkonnale kiiresti reageerima ja tegema vajalikke muudatusi oma töökorralduses ning näiteks ka arvutipargi haldamine on osutunud paljude jaoks parajaks väljakutseks.