Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuidas klienti oma poes hoida
Rain Lõhmus võib end tõenäoliselt sel pensionifondivahetuse hooajal võitjaks pidada. Gigantide järel meelitab talle kuuluv pisipank LHV omale senise iga kahekümnenda pensionikoguja raha asemel iga kümnenda säästud.
Millele peab vajutama, et eestlane oma palmi all luhvtitatavad kroonid sinu hoole alla toob?
Saamahimu on see, mis eestlase käivitab. See toob ta aovalges poe ukse taha järjekorda soodsat tualettpaberit haarama või oma raha (ka mina) odava hinnaga meelitavale lennufirmale viima, ehkki juba mitu kuud kirjutatakse, et firma äri läbipaistvus ja kindlus on kasin.
Mul on hea meel LHV võimu üle pensioni kasvatamisel, mis neile ka kliendid üle toob. Tüütu konkurent, kes turul kliente jooksutab, toob veidi viitsimist ja paindlikkust ka muidu jäigaks kasvanud turuliidritele.
Ent vastu rinda taguda on veel vara. Saamahimu peale kohale meelitatud klient on täna küll siin, aga võib parema pakkumise peale homme hoopis seal ehk konkurendi majas olla. Siin on võimalus suurtele. Tehke järele või makske kinni.