• Jaga lugu:

    Kuidas klienti oma poes hoida

    Rain Lõhmus võib end tõenäoliselt sel pensionifondivahetuse hooajal võitjaks pidada. Gigantide järel meelitab talle kuuluv pisipank LHV omale senise iga kahekümnenda pensionikoguja raha asemel iga kümnenda säästud.
    Millele peab vajutama, et eestlane oma palmi all luhvtitatavad kroonid sinu hoole alla toob?
    Saamahimu on see, mis eestlase käivitab. See toob ta aovalges poe ukse taha järjekorda soodsat tualettpaberit haarama või oma raha (ka mina) odava hinnaga meelitavale lennufirmale viima, ehkki juba mitu kuud kirjutatakse, et firma äri läbipaistvus ja kindlus on kasin.
    Mul on hea meel LHV võimu üle pensioni kasvatamisel, mis neile ka kliendid üle toob. Tüütu konkurent, kes turul kliente jooksutab, toob veidi viitsimist ja paindlikkust ka muidu jäigaks kasvanud turuliidritele.
    Ent vastu rinda taguda on veel vara. Saamahimu peale kohale meelitatud klient on täna küll siin, aga võib parema pakkumise peale homme hoopis seal ehk konkurendi majas olla. Siin on võimalus suurtele. Tehke järele või makske kinni.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Tõnu Mertsina: jaekaubandus buumib
Jaekaubanduse kasv on tugev ka ilma välisturistideta ja on võtnud eelmise kümnendi finantskriisi eelsete buumiaastate mõõtmed, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Jaekaubanduse kasv on tugev ka ilma välisturistideta ja on võtnud eelmise kümnendi finantskriisi eelsete buumiaastate mõõtmed, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Spaade ja hotellide avanemine aitas Tallinna Veel rohkem müügitulu teenida Kasum kerkis kordades
Teises kvartalis kasvas Tallinna Vee müügitulu aastavõrdluses üle 7%, mille põhjustas leebematest koroonapiirangutest tingitud äriklientide suurem veetarbimine ning ehitusteenuste tulu suurenemine.
Teises kvartalis kasvas Tallinna Vee müügitulu aastavõrdluses üle 7%, mille põhjustas leebematest koroonapiirangutest tingitud äriklientide suurem veetarbimine ning ehitusteenuste tulu suurenemine.
Idufirma lõi kaupluse, mida esmapilgul näha ei ole. Ka Cleveron valmistub tulevikutrendiks
Tallinna on lühikese ajaga tekkinud toidupood, mida esmapilgul näha ei ole. Eesti esimese dark store'i kontseptsiooni maaletooja on idufirma FoodBit. Oma pimelaoga on turule tulemas ka Bolt, samuti lõpetas pilootprojekti hiljuti Cleveron.
Tallinna on lühikese ajaga tekkinud toidupood, mida esmapilgul näha ei ole. Eesti esimese dark store'i kontseptsiooni maaletooja on idufirma FoodBit. Oma pimelaoga on turule tulemas ka Bolt, samuti lõpetas pilootprojekti hiljuti Cleveron.
Kas osta või rentida?
Ettevõtete vajadused muutuvad hoogsalt arenevas maailmas väga kiiresti ning viimasel aastal mõjutas seda lisaks ka koroonakriis. Ettevõtted pidid muutunud keskkonnale kiiresti reageerima ja tegema vajalikke muudatusi oma töökorralduses ning näiteks ka arvutipargi haldamine on osutunud paljude jaoks parajaks väljakutseks.
Ettevõtete vajadused muutuvad hoogsalt arenevas maailmas väga kiiresti ning viimasel aastal mõjutas seda lisaks ka koroonakriis. Ettevõtted pidid muutunud keskkonnale kiiresti reageerima ja tegema vajalikke muudatusi oma töökorralduses ning näiteks ka arvutipargi haldamine on osutunud paljude jaoks parajaks väljakutseks.