• Jaga lugu:

    Exxoni aasta: kasum kasvas III kvartalis 55%

    Täna avalikustas kolmanda kvartali majandustulemused maailma suurimaks ettevõtteks tituleeritud Exxon Mobil Corp. Üha suurenev kütuse- ja energiavajadus kasvatas Exxoni kolme kuu kasumi kuue aasta suurimaks.

    Võrreldes konkurendi BP-ga on tänavune aasta Exxoni jaoks olnud suurepärane. Hommikul avaldatud raporti kohaselt tegi ettevõte kolmandas kvartalis kuue aasta kasumirekordi. Kasum kasvas 4,73 miljardilt dollarilt 7,35 miljardi dollarini, aktsia kohta suurenes tulu 98 sendilt 1,44 dollarini.
    Sel aastal on kütusevajadus kasvanud enam kui 2,2 protsenti. Exxon on oma tootmist suurendanud 21 protsenti, mis on võrdne 4,45 miljoni barreliga päevas. Viimati tootis ettevõte nii palju 2006. aasta alguses. Barclay Capitali avaldatud raporti kohaselt tarbivad tänavu mootorsõidukid, rongid ja lennukid seal hulgas, iga 33 minutiga ühe supertankeri täie kütust.
    „Exxon on juba pikemat aega tootnud rohkem kütust ja gaasi kui teised antud sektori ettevõtted ja sellest tulenevalt on nii suured kasumimarginaalid suurepärane uudis,” teatas Petroleum & Resources Corp investor Bloombergile, „paljudele tuli see kindlasti suure üllatusena.”
    Exxon Mobil tegevjuhi sõnul kulutab ettevõte igal päeval 77 miljonit dollarit, et suurendada bensiini, diiselkütuse ja gaasi tootmist. Tänavu keskendub firma uutele puurkaevudele Kandas, Kalifornias ja Texases. Kõrvale on jäetud Uus-Meremaa ja Gaana projektid.
    Ettevõtte juhtkonna sõnul on selles kvartalis firma käive kasvanud 95,3 miljardi dollarini 816 protsenti), kasum kütuse ja gaasi müügist on tõusnud 36 protsenti 5,47 miljardi dollarini.
    Toornafta ja kütuse hinna vahe suurenemine on kolmekordistanud naftatöötlemistehaste kasumi 1,16 miljardi dollarini. Keemiasektoris on kasvanud kasumimarginaalid 40 protsenti 1,23 miljardi dollarini.
    Exxon on sel aastal tagasi ostnud 3,3 miljardi dollari eest aktsiaid, tegevjuhi sõnul plaanitakse neljandas kvartalis teha veel 5 miljardi dollari eest tagasiostutehinguid.
    Täna on Exxoni aktsia läbi teinud protsendise kasvu, ostuhind tund enne börsi sulgemist on 66,34 dollarit aktsia kohta.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Rasmus Pikkani: ärme investeeri nii, nagu homset ei oleks
Jätkusuutlikule investeerimisele ja pensionifondidele mõtlevad inimesed peaksid lähtuma ennekõike soovist aidata luua endale ning oma järeltulijatele paremat tulevikku, mitte üksnes ahvatlusest haarata kinni järjekordsest uuest ja tulusast investeerimistrendist, kirjutab Luminori Baltikumi pensioniüksuse juht Rasmus Pikkani.
Jätkusuutlikule investeerimisele ja pensionifondidele mõtlevad inimesed peaksid lähtuma ennekõike soovist aidata luua endale ning oma järeltulijatele paremat tulevikku, mitte üksnes ahvatlusest haarata kinni järjekordsest uuest ja tulusast investeerimistrendist, kirjutab Luminori Baltikumi pensioniüksuse juht Rasmus Pikkani.
Tulemuste ootus keris indekseid ülespoole
USA peamised indeksid lõpetasid päeva kergelt rohelises, kui investorid ootavad suure huviga suurte tehnoloogiaettevõtete teise kvartali tulemusi ning Föderaalreservi kohtumist, vahendab Bloomberg.
USA peamised indeksid lõpetasid päeva kergelt rohelises, kui investorid ootavad suure huviga suurte tehnoloogiaettevõtete teise kvartali tulemusi ning Föderaalreservi kohtumist, vahendab Bloomberg.
Raadiohommikus: Tesla teise kvartali tulemustest, Ööd Mirror Houses investeeringust ja e-kaubanduse rekordaastast
Peegelmaju tootev Ööd Grupp sai investeeringu rahvusvahelisest investeerimisfirmalt BBox, et oma tegevust laiendada. Stuudios on külas Öödi üks asutajatest Andreas Tiik, räägime temaga ettevõtte tulevikuplaanidest.
Peegelmaju tootev Ööd Grupp sai investeeringu rahvusvahelisest investeerimisfirmalt BBox, et oma tegevust laiendada. Stuudios on külas Öödi üks asutajatest Andreas Tiik, räägime temaga ettevõtte tulevikuplaanidest.
Automüüjad vaatavad elektrikaubikute käsule altkulmu Lisakulu lööks otse tarbija rahakotti
Kohalikud automüüjad vaatavad kõhklusega kliimaleppele punktile, mille järgi peaks ka kaubaveoks kasutama elektri jõul liikuvaid sõidukeid. See tähendaks nende hinnangul järeleandmisi sõidu pikkuses ja koorma raskuses, aga tõstaks ka veetava kauba hinda.
Kohalikud automüüjad vaatavad kõhklusega kliimaleppele punktile, mille järgi peaks ka kaubaveoks kasutama elektri jõul liikuvaid sõidukeid. See tähendaks nende hinnangul järeleandmisi sõidu pikkuses ja koorma raskuses, aga tõstaks ka veetava kauba hinda.