Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Danske ei tea Sampo passiivmaksust
Sampo Panga passiivsed kliendid maksavad mitteaktiivse kontopaketi eest 180 krooni poolaastas. Emapank Danske Bank pole aga passiivmaksust midagi kuulnud.
„Väheaktiivsed kliendid maksavad pangateenuste eest nagu ka teistes Eesti pankades tavahinnakirja alusel. Kliendid, kes ei kasuta Sampo Panga teenuseid, omades vaid mitteaktiivset kontopaketti, kehtib alates 2009. aasta 1. novembrist kontopaketi hooldustasu, mis on 180 krooni poolaastas,“ selgitas Sampo Panga personaal- ja jaepanganduse direktor Tõnu Vanajuur.
„Aasta tagasi tehtud muudatus hinnastamispõhimõtetes on mõeldud just ennekõike aktiivsete klientide premeerimiseks ja samas on ka väheaktiivsetel klientidel võimalik lihtsa vaevaga antud mudel enda kasuks tööle panna,“ lisas ta.
Sampo panga Taani omanikud aga kinnitasid, et Danske Bankis sellist teenustasu ei kehti. „Ma pole passiivmaksust mitte kunagi midagi kuulnud. Igal juhul Taanis me sellist maksu ei korja,“ kommenteeris Lis W. Petersen Danske Bankist. Teistes Eesti suuremates pankades SEBs ja Swedbankis passiivmaksu pole.
“Teistel suurematel Eestis tegutsevatel pankadel ning mujal riikides asuvatel Danske Bank Groupi filiaalidel ei ole sellist eraklientide lojaalsusprogrammi nagu Sampo Panga ISEKAS, kus klient saab valida endale sobivad soodustused,” selgitas Vanajuur.
“Seega ei ole põhjendatud ega õige võrrelda Taani, Norra, Soome, Rootsi, Läti, Leedu, Põhja-Iirimaa või mõne teise riigi Danske Bank Groupi üksuse hindade olemust pelgalt teenustasude põhjal kui siia sisse ei ole kaasatud klientidele pakutavaid soodustusi,” lisas ta.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.