Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ekspressi oktoobrikuine müügitulu kasvas
Ekspress Grupi oktoobrikuine müügitulu kasvas aastaga 7,4%, mida toetasid online-meedia, eksportturg ning trükisegment.
Suurima kasvu andis trükisegment, kus käive kasvas 22,6% võrreldes eelmise
aasta sama perioodiga. Endiselt annavad tooni head tulemused eksportturgudel, kirjutas firma börsiteates.
Online-meedia segmendi kasv oli 6,4%. Tavapärasest tagasihoidlikuma kasvu
peamiseks põhjuseks oli eelmise aasta võrdlusbaasi suurendanud kohalike valimiste reklaamid. Esimest korda on Läti Delfi suutnud näidata korralikku kasvu võrreldes eelmise aastaga, suurendades käivet 11 % võrra. Eesti Delfi olikohalikul reklaamiturul ainus, kes näitas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga käibekasvu, suurenedes 7,2% võrra ning ületades seega turgu tervikuna.
Perioodiliste väljaannete segmendis jätkub trükireklaami vähenemine
(osaliselt samuti kohalike valimiste reklaamide tõttu eelmise aasta võrdlusbaasis), mistõttu segmendi käive langes võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 13,2%. Sealjuures on kasvu näidanud Eesti ajakirjade kirjastaja.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California