Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ausse ratsionaalne kingitegemine!
Tänases erilehes tunnistavad reklaamkingituste müüjad, et majanduse elavnemine on pannud ka nende jaoks puhuma paremad tuuled kui veel mõnda aega tagasi. Turg hakkab tasapisi üles soojenema ja kingituste tegemine taas hoogu koguma.
Samavõrd palju rõõmu kui tekitab kingimüüjatele klientide suurem huvi, valmistab ka ettevõtete läbimõeldum tegutsemine.
Ettevõtted teavad üha paremini, mida nad tahavad, kelle jaoks ja milleks kingivad ning millist sõnumit sellega edasi annavad.
Masu on õppetanud ettevõtetele ratsionaalsemat ressursside kulutamist ja paremat planeerimist.
Iga firmast välja antud kroon ja varsti ka euro peaks mõtet kandma. Mainekujunduse, partnerite ja kolleegide meelespidamise ning nendega heade suhete hoidmise kõrval on kingitus firma visiitkaart, mis selle saajatele ettevõttest pildi loob. Seega - mida teadlikumalt ja kalkuleeritumalt valikuid tehakse, seda tulusam kõigile. Nii materiaalselt kui ka mittemateriaalselt.
Kui buumiajal avanesid rahakotirauad kiiresti ja pikemalt mõtlemata, siis nüüd, pärast mõningast majandusliku kainenemise perioodi mõeldakse enne kaks korda, kui raha välja käiakse. Ja õige ta on.
Siinkohal soovitabki Äripäev ettevõtjatel väiksed ja mitte nii sagedased kulud, nagu kingid seda on, põhjalikumalt läbi mõelda. Karta tuleb pigem väikseid ja ajutisi väljaminekuid kui igakuiseid suuri, sest just esimesi on keeruline kontrolli all hoida.
Juba varakult tasub vaagida, mida ja milleks kinkida, kellele kingitused teha, kui suures koguses tooteid osta, millal tellida, kui kaua läheb tarnimisele, milline võiks välja näha tootel olev embleem ja millises pakendis kingitused üle anda.
Autor: ÄP