Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kingituste tellimise ABC
Igal ettevõttel ja asutusel võiks olla oma strateegiast, eesmärkidest ja korporatiivsest identiteedist lähtuv stiiliraamat, kus on kirjas logo kasutamise mõõdud, paigutus, värvitoonid, taustavärvitoonid jm vajalik, et hoida ühtset stiili ja toetada firma strateegia elluviimist.
Kui firma on väike ja ei ole võimalik reklaamifirmalt stiiliraamatu väljatöötamist tellida, tuleks selgeks teha vähemalt kõige üldisemad asjad, näiteks mis värvitoonides ja mis värvi taustadel oma logo eksponeerida ning mis muljet endast tahetakse jätta.
Kui soovitakse öelda, et meie teenus või toode on konkurentidest kvaliteetsem, siis peaks valima ka kvaliteetsed reklaamkingitused. Kui soovitakse öelda, et ollakse innovaatilised, siis peaksid reklaamkingitused samuti sellele viitama jne.