18. november 2010 kell 21:00

Kingituste tellimise ABC

Igal ettevõttel ja asutusel võiks olla oma strateegiast, eesmärkidest ja korporatiivsest identiteedist lähtuv stiiliraamat, kus on kirjas logo kasutamise mõõdud, paigutus, värvitoonid, taustavärvitoonid jm vajalik, et hoida ühtset stiili ja toetada firma strateegia elluviimist.

Kui firma on väike ja ei ole võimalik reklaamifirmalt stiiliraamatu väljatöötamist tellida, tuleks selgeks teha vähemalt kõige üldisemad asjad, näiteks mis värvitoonides ja mis värvi taustadel oma logo eksponeerida ning mis muljet endast tahetakse jätta.

Kui soovitakse öelda, et meie teenus või toode on konkurentidest kvaliteetsem, siis peaks valima ka kvaliteetsed reklaamkingitused. Kui soovitakse öelda, et ollakse innovaatilised, siis peaksid reklaamkingitused samuti sellele viitama jne.

Autor: Martin Lepa

Hetkel kuum