• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    KUIDAS jõulud müügivankri ette rakendada

    Avatud Eesti Fondi juhataja Mall Hellami sõnul on jõulud on turunduslikus mõttes hea aeg - inimesed on lahkemad, hingelisemad, altimad mõjutustele.
    "Seda saab edukalt ära kasutada müügitöös, kuid ka õilsamatel eesmärkidel," märkis Hellam.
    Kuna jõuluaeg kubiseb kõikvõimalikest heategevuskampaaniatest niigi, ei ole Avatud Eesti Fond viimasel ajal jõulude paiku suuri annetuskampaaniaid korraldanud.
    "Aga pea igal aastal oleme oma inimestega toetanud abi- vajavaid peresid, sel aastal näiteks aitame üht vaprat vanaema, kes kasvatab üksi kaheksat lapselast," rääkis Hellam.
    Avatud Eesti Fond tegeleb inimeste ja vabaühenduste toetamisega aasta läbi, selle poolest ei ole jõuluaeg nende jaoks kuidagi erilisem.
    Detsembri alguses jagas Avatud Eesti Fondi nõukogu välja selle aasta viimased toetussummad.
    "Kokku oleme sel aastal Eesti ühiskonda panustanud üle 25 miljoni krooni," lausus Hellam.
    Aasta turundusjuhi 2009 ning reklaamiagentuuri Idea tegevjuhi Evelin Mägioja sõnul on nii mitmedki turundus- ja tootejuhid olnud jõulude eel dilemma ees, et kas puudutada detsembrikuises kommunikatsioonis jõuluvana, päkapikke või kingituste tegemist üldisemalt.
    "Üldisemas plaanis võib jõulude ajal tehtavad kampaaniad jagada müügikampaaniateks ja heategevuslikeks jõulukampaaniateks," kommenteeris Mägioja.
    "Müügikampaaniate puhul kommunikeeritakse kas otseselt jõulupakkumist või siis rõhutakse brändi meeldetuletusele, mis omakorda aitab müüke suurendada. Näiteks Coca-Cola klassikaks saanud jõulu-kaubaauto, mis üle lumiste laante linna sõidab."
    "Tänavu annetame iga müüdud Coca-Cola, Coca-Cola Lighti ja Coca-Cola Zero pudeli pealt 25 senti Tallinna Lastehaigla Toetusfondile, sealse taastusravi treeningkeskuse uuendamiseks. Jõulud on aeg jagada oma rõõmu teistega - nii oma lähedaste kui ka nendega, kes vajavad abi," lausus Coca-Cola Baltimaade avalike suhete juht Annikky Lamp.
    Et Coca-Cola heategevuskampaaniale suuremat tähelepanu tõmmata, tuuritab üle Eesti (Tallinnas, Rakveres, Jõhvis, Haapsalus, Pärnus ja Tartus) ka Coca-Cola Jõulukaravan, mis pakub peredele jõulude eel võimalust koos jõuluvana ja päkapikkudega lustida ning oma silmaga näha reklaamidest tuttavaid tuledesäras autosid.
    Coca-Cola soovitas teistele ettevõtetele eelkõige strateegilist kannatlikkust.
    "Jõulud on meie ettevõttele eriline aeg, tähistame pühi alati oma meeskonnaga ning kogu meie rahvusvahelises süsteemis on jõulude ajal tunda tavalisest suuremat elevust. Turunduslikult on jõulud koos suvise tipphooajaga meie jaoks kõige tähtsam periood," rääkis Lamp.
    Mägioja arvates kurdetakse liiga palju selle pärast, et jõulud on liiga kommertslikud.
    "Usun, et kui seda aega kasutada peaasjalikult iseenda sisse vaatamiseks ning lähedastega koos olemiseks, siis ei ole ka stressi sattumist karta," kommenteeris Mägioja.
    Ettevõtted, kellel läheb hästi, võiksid jõulude paiku kindlasti mõelda neile inimestele, kellel nii hästi ei lähe. Täpselt sama võiks soovitada ka neile inimestele, kes ise endaga kenasti toime tulevad. Tehke annetus mõnele olulise sotsiaalteemaga tegelevale mittetulundusühingule või veel parem, toetage vabaühenduste tegevust kogu aasta.
    Otsige välja mõni kodanikuühendus, kes tegeleb probleemiga, mis on just teile südamelähedane, ning toetage seda ühingut igakuiste annetustega. Või otsige oma lähikonnast üles abi vajav pere või noor sugulane ja toetage nende tegemisi või õpinguid. Kui rahaga on kitsas, saab ju panustada aega, mis on teinekord veel väärtuslikum: aidake tuttaval vanainimesel poes käia, viige varjupaigakoer jalutama, võtke suurpere lastega koos midagi vahvat ette ja andke nende vanematele puhkehetk. Seega koputaksin siin heategijate südametunnistusele, et toetusalgatused ei jääks ühekordseks maineettevõtmiseks.
    Meil Eestis räägitakse ettevõtte sotsiaalsest vastutusest veel muu maailmaga võrreldes vähe, aga ettevõtlus ei ole maailmas enam ammu puhtalt äritegemine. Ajal, mil inimesed muutuvad järjest tähelepanelikumaks selle suhtes, mida nad tarbivad, on ka ettevõtetele kasulik jälgida, et nad oleksid oma tegevuses võimalikult keskkonnasõbralikud ja käituksid vastutustundlikult nii tarbijate kui ka oma töötajatega. Selline mõtteviis toob ka kliente juurde.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Peep Siitam: palvetamine ja filosofeerimine talutavat elektri hinda ei too
Tänasest soodsamat elektrienergiat võimaldavate justnimelt Eestis asuvate tootmisseadmete rajamist on takistanud eelkõige pime usk elektrituru viljastavasse mõjusse, kirjutab osaühingu Energiasalv Pakri juht Peep Siitam oma LinkedIni lehel.
Tänasest soodsamat elektrienergiat võimaldavate justnimelt Eestis asuvate tootmisseadmete rajamist on takistanud eelkõige pime usk elektrituru viljastavasse mõjusse, kirjutab osaühingu Energiasalv Pakri juht Peep Siitam oma LinkedIni lehel.
USA ametivõimud hakkasid uurima Alibaba pilveäri
USA presidendi Joe Bideni administratsioon on otsustanud uurida e-kaubandusgigandi Alibaba pilveteenuseid, et saada aru, kas need ohustavad Ühendriikide julgeolekut, ütlesid asjaga kursis olevad inimesed.
USA presidendi Joe Bideni administratsioon on otsustanud uurida e-kaubandusgigandi Alibaba pilveteenuseid, et saada aru, kas need ohustavad Ühendriikide julgeolekut, ütlesid asjaga kursis olevad inimesed.
Venemaa firma tellib hiigeljäälõhkuja Soomest Vene omanikega laevatehaselt
Helsinki Shipyard sai Venemaa firmalt tellimuse ehitada uus jäämurdja, mis on suurim diisel-elektri-jäälõhkuja, mis Soomes kunagi ehitatud, kirjutab Helsingin Sanomat.
Helsinki Shipyard sai Venemaa firmalt tellimuse ehitada uus jäämurdja, mis on suurim diisel-elektri-jäälõhkuja, mis Soomes kunagi ehitatud, kirjutab Helsingin Sanomat.
Soome pungil kirbuturg toob ülejäägi Eestisse
Koroonaajal rohkem koju suunatud soomlased toovad kasutatud kaupa kõvasti kirbuturule, aga müügiks see päris sama tempoga ei lähe. Forssa Hope-nimeline taaskasutuskoht toob müümata jäänud kauba Eestisse, kirjutab Yle uudisteportaal.
Koroonaajal rohkem koju suunatud soomlased toovad kasutatud kaupa kõvasti kirbuturule, aga müügiks see päris sama tempoga ei lähe. Forssa Hope-nimeline taaskasutuskoht toob müümata jäänud kauba Eestisse, kirjutab Yle uudisteportaal.