• Jaga lugu:

    Swedbank soovitab Tallinki aktsiat osta

    Swedbank soovitab oma värskes lühianalüüsis Tallink Grupi aktsiat osta ning tõstab aktsia hinnasihi 0,79 eurolt (12,36 kroonilt) 0,89 euroni (13,93 kroonini)

    „Peale vahepealset äärmiselt keerukat perioodi Tallinki jaoks, jõudis ettevõte lõpuks 2009/2011 finantsaastal kasumisse. Sellele aitas kindlasti kaasa tugev 2009/2010 finantsaasta neljanda kvartali tulemus - ettevõtte teenis sel perioodil 42.3 miljonit eurot (662 miljonit krooni) kasumit,“ kirjutavad Swedbanki analüütikud.
    Panga arvates on Tallink hästi positsioneeritud, näitamaks kasvavat müüki ja kasumlikkust ka 2010/2011 finantsaastal ning ka edaspidi - majanduskasv Skandinaavias ja Baltikumis on tõenäoliselt lähiaastatel kiirem, kui näiteks euroala riikides tervikuna. Paranemise märke näitava tööturu taustal on kerkimas ka tarbijausalduse indikaatorid, mis lubab oodata ka tarbijate suurenevaid kulutusi reisimisele.
    Tallink Grupi aktsia lõpetas eile börsil 0,735 eurol (11,50 kroonil).
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Tõnu Mertsina: jaekaubandus buumib
Jaekaubanduse kasv on tugev ka ilma välisturistideta ja on võtnud eelmise kümnendi finantskriisi eelsete buumiaastate mõõtmed, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Jaekaubanduse kasv on tugev ka ilma välisturistideta ja on võtnud eelmise kümnendi finantskriisi eelsete buumiaastate mõõtmed, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Spaade ja hotellide avanemine aitas Tallinna Veel rohkem müügitulu teenida Kasum kerkis kordades
Teises kvartalis kasvas Tallinna Vee müügitulu aastavõrdluses üle 7%, mille põhjustas leebematest koroonapiirangutest tingitud äriklientide suurem veetarbimine ning ehitusteenuste tulu suurenemine.
Teises kvartalis kasvas Tallinna Vee müügitulu aastavõrdluses üle 7%, mille põhjustas leebematest koroonapiirangutest tingitud äriklientide suurem veetarbimine ning ehitusteenuste tulu suurenemine.
Idufirma lõi kaupluse, mida esmapilgul näha ei ole. Ka Cleveron valmistub tulevikutrendiks
Tallinna on lühikese ajaga tekkinud toidupood, mida esmapilgul näha ei ole. Eesti esimese dark store'i kontseptsiooni maaletooja on idufirma FoodBit. Oma pimelaoga on turule tulemas ka Bolt, samuti lõpetas pilootprojekti hiljuti Cleveron.
Tallinna on lühikese ajaga tekkinud toidupood, mida esmapilgul näha ei ole. Eesti esimese dark store'i kontseptsiooni maaletooja on idufirma FoodBit. Oma pimelaoga on turule tulemas ka Bolt, samuti lõpetas pilootprojekti hiljuti Cleveron.
Soome ehitusala otsib töömehi tikutulega
Soome ehituses on töömeestest karjuv puudus ja seepärast tuleb remondimeest vahel mitu kuud oodata, kirjutab Helsingin Sanomat.
Soome ehituses on töömeestest karjuv puudus ja seepärast tuleb remondimeest vahel mitu kuud oodata, kirjutab Helsingin Sanomat.