• Jaga lugu:

    Saku uus reklaam võib eksitada õllesõpru

    Saku Õlletehase esibrändi Originaal uus telereklaam on oma lihtsa ja kujundliku reklaamikeelega lõiganud näppu, sest eksitab spetsialistide hinnangul tarbijat.

    Nimelt pakutakse seal pubikülastajale uut moodi töödeldud õlut, mille kohta annab taustatekst teada: "Puhas värskus. Saku Originaal. Kristallfiltreeritud. Mitte keedetud."
    "Saku Õlletehas eksitab tarbijat, kui ütleb, et nende õlu ei ole keedetud," kommenteeris konkurent, ASi A. Le Coq juhataja Tarmo Noop. "Kui ta ütleks, et nende õlu ei ole pastöriseeritud, siis oleks kõik õige olnud."
    Noobi kinnitusel on keetmine õlleteo alus ja keedukoda õlletehase süda. "Õlut ei saagi teisiti teha kui virret keetes," seletas Noop. "Just keedus paneb õlle maitse paika."
    Eksitav reklaamKa õlletootjate liidu juht Jüri Kert möönis, et reklaam on eksitav. "Ehkki inimesed ju üldjuhul õlle tegemisest suurt midagi ei tea, võib nii mõnelegi seda reklaami vaadates jääda mulje, et Saku Õlletehas on õlle valmistamiseks mingi täiesti uue tehnoloogia leidnud," rääkis ta.
    "Reklaamis on keetmise all siiski mõeldud pastöriseerimist, mis paljudel juhtudel on viimane etapp enne õlle villimist. Pastöriseerimine tähendab õlle kuumutamist teatud kraadideni, et hävitada pärmid ja bakterid ning pikendada õlle säilivust," selgitas Kert.
    Saku Õlletehase kommunikatsioonispetsialisti Kaarel Kutti kinnitusel mõtlesid nad reklaamiagentuuris Division teostatud telereklaami võimalike tõlgendusohtude peale, ent leidsid, et antud lahendus - lööva ja selge reklaamikeelega reklaam - on parim, toomaks välja Originaali eripära.
    "Nende inimeste jaoks, kes teavad, kuidas õlut tehakse, võib see ehk tõesti tunduda mõnevõrra eksitav, aga tavainimese jaoks peaks Saku Originaal mällu jääma kui teistsugune õlu," ütles Kutti.
    Kommentaar
    Kadri ÄrmSaku Õlletehase ASi turundusdirektor
    Ma ei usu, et Saku Originaali telereklaam eksitab tarbijat. Reklaamis on kasutatud kujundlikku võrdlust. Meie eesmärk oli reklaamiga välja tuua kristallfiltreeringu kui protsessi eripära, sest tavaline õllejooja ei tea, mis asi see kristallfiltreering on. Reklaamiagentuur mõtles, kuidas seda kujundlikult selgitada, et inimestel tekiks mingi assotsiatsioon.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Juhtimine avalikus sektoris meenutab absurdiklassikat
Riigikogu erakondade tagatubades ei säästeta jõudu leidmaks sobivat kulpi, millega presidendivalimiste katlast rammusamad palad välja õngitseda, samal ajal kui avalik sektor eesotsas valitsusega ägab süvenevas juhtimiskriisis, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikogu erakondade tagatubades ei säästeta jõudu leidmaks sobivat kulpi, millega presidendivalimiste katlast rammusamad palad välja õngitseda, samal ajal kui avalik sektor eesotsas valitsusega ägab süvenevas juhtimiskriisis, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
USA aktsiaturud lõpetasid börsinädala langusega
Kõik tähtsamad USA börsiindeksid langesid täna, lõpetades suurte tehnoloogiafirmade kvartalitulemuste ja kahe tosina IPO-ga nädala kokkuvõttes miinuses.
Kõik tähtsamad USA börsiindeksid langesid täna, lõpetades suurte tehnoloogiafirmade kvartalitulemuste ja kahe tosina IPO-ga nädala kokkuvõttes miinuses.
Raadiohitid: investori kallis viga ja verelaskmine Hiinas
Sel nädalal kõnetasid Äripäeva raadio kuulajaid kõige enam investeerimisõppetunnid ning kommentaarid värsketele majandusnäitajatele.
Sel nädalal kõnetasid Äripäeva raadio kuulajaid kõige enam investeerimisõppetunnid ning kommentaarid värsketele majandusnäitajatele.
Spordiklubid võitlevad pimesi elu eest
See, et spordiklubid on viimase aasta jooksul pidanud liikumispiirangute tõttu ellu jäämise nimel pingutama, ei ole üllatav, kuid mõni ärimudel on pidanud paremini langustele vastu kui teine.
See, et spordiklubid on viimase aasta jooksul pidanud liikumispiirangute tõttu ellu jäämise nimel pingutama, ei ole üllatav, kuid mõni ärimudel on pidanud paremini langustele vastu kui teine.