Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Reinaas: valimisreklaamide ideed on vanad ja laenatud
Reklaamispetsialist ja Zavod BBDO loovjuht Marek Reinaasi hinnangul on selle aasta suuremate erakondade valimiskampaaniad pärit justkui mõne reklaamikaubamaja odavast leiu- või laenunurgast.
"Reformierakond on tolmust puhtaks pühkinud oma paari aasta taguse kohalike omavalitsuste valimiskampaania, mille põhisisuks oli reklaamidel peaministri näitamine ja muutustega hirmutamine," ütles Reinaas ERRi uudisteportaalile.
Keskerakond on aga tema sõnul oma kampaania idee laenanud mõne aasta tagusest sotsiaaldemokraatide kampaaniast "Aitab jamast", kuid on selle pisut elegantsemalt vormistanud.
"IRL on aga kogu oma kampaania laenanud oma suurimalt rivaalilt Keskerakonnalt, kelle aastatetagune kampaania "Meiega võidad" ning erinevate "mittevägarealistlike" lubaduste primitiivne eksponeerimine ajas juba tol ajal enamus inimestel südame läikima," märkis Reinaas.
Erakonnad on kinnitanud, et nende tänavused kampaaniad tulevad varasematega võrreldes odavamad, kuid Reinaasi sõnul ei tulene see aga ühiskondlikust survest, vaid kurvast tõsiasjast, et erakondadel lihtsalt ei ole raha.
Kulla hind tõusis kolmandas kvartalis viimase kaheksa aasta kiireimas tempos, jõudes septembris ka värskete rekorditeni. Kas praeguses tõusutsüklis on kullal veel ruumi kallineda ja mis saab edasi järgnevatel aastatel?