Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Cherry looja jagab edu valemit
Detsembris Estonian Airi sooduskampaaniaga umbe aetud veebikeskkonna cherry.ee looja Priit Tomp räägib eduteguritest, mis on viinud ettevõtte kiirele kasvule.
Alles eelmisel aastal asutatud Cherry on arenenud jõudsasti, saavutades seitsme kuu käibeks 20 miljonit krooni ja tõusnud Facebookis Eesti populaarseimaks ärikategooria fännileheks enam kui 30 000 kasutajaga.
Cherry üks loojatest Priit Tomp räägib lisaks edu valemitele ka 2010. aasta suurimast trendist internetis ning sellest, milline võiks olla sotsiaalmeedia kasu ühele ettevõttele. Loe konverentsist "Ettevõtte kasvul pole piire".