Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Aurinkomatkat plaanib hinnasõda
Jaanuarist tegevdirektorina alustanud Tuomo Meretniemi kavatseb kevade jooksul alandada pakettide hindu. Eestis samasugust hinnapoliitikat pole oodata.
"Hinnakonkurents on kõva, kuna sektori kasumlikkus ei ole olnud väga hea," ütles Meretniemi Kauppalehtile, lisades, et samas on tulemused pärast nõrka 2009. aastat taas paranemas.
Meretniemi sõnul on allapoole saadud tingida hotellide ja lendude hindasid. Hotelli osakaal kogu reisi hinnast on 20-30 protsenti. Lennu osa reisi maksumusest moodustab umbes poole. Aurinkomatkade põhipartner on Finnair.
Vastukaaluks hinna alandamisele on plaanis suurendada jõukamate reisijate osakaalu. Majanduskasvu loodab Meretniemi ka Venemaalt ja Baltimaadest.
Horizon Travel: jätkame kampaaniatega. Aurinkomatkade Eesti ettevõtte Horizon Travel juhi Cinzia Siigi sõnul samasugust kampaaniat Eestis plaanis pole.
Sarnaselt oma emaettevõttega jätkab Horizon sooduskampaaniate korraldamist, kuid üks ühele kampaaniad üle ei tooda, kuna turud on Siigi sõnul erinevad.
"Soome reisiturg on toiminud üle poole sajandi, meie oma veidi üle ühe kümnendi. Hoiakud ja lojaalsus on seal hoopis teisel tasemel," ütles Siig.
Eestis on hinnad tema sõnul maas juba ammu ning lähtuvalt eelkõige kütuse hinna kõrgel tasemel püsimisest, ei näe Siig hinnapöördeks võimalust.
"Pigem on Eesti puhul küsimus teenuse kvaliteedi ja garantiide tõstmises klientide ees," märkis Siig.
Autor: Kaisa Tahlfeld