Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eesti pürib maailma suurima põllumajandusmessi partneriks
Eesti pürib 2013. aastal Berliini peetava maailma suurima põllumajandus- ja toidumessi Grüne Woche partnerriigiks, mis annab Eestile tõenäoliselt ajaloo suurima võimaluse enesereklaamiks nii Saksamaal kui terves maailmas.
Igal aastal jaanuaris Berliinis toimuvat kümnepäevast messi külastab ligi pool miljonit inimest, seda ja selle partnerriigi tegemisi kajastab üle 7000 ajakirjaniku enam kui poolesajast riigist ning kümne päeva jooksul kajastatakse üritust erinevate riikide meediaväljaannetes kümneid tuhandeid kordi.
„Need arvud näitavad ilmekalt milliseid võimalusi enese tutvustamiseks messi partnerriigi staatus Eestile annab,” lausus põllumajandusminister Helir-Valdor Seeder. „Tegemist oleks kahtlemata suurima Eesti enesereklaami projektiga, mis tegelikult on oluliselt laiem kui vaid Rohelise Nädala sündmused,” lisas ta.
Reedel kohtus Eesti delegatsioon samal teemal ka Grüne Wochet korraldava Messe Berliini juhatuse esimehe Raimund Hoschiga, kes avaldas Eesti püüdlusele igati toetust. Eesti taotlusele avaldasid toetust ka Saksamaa põllumajandusminister Ilse Aigner ning mitme liidumaa põllumajandusministrid.
Maailma suurim põllumajandus- ja toidumess kestab Berliinis 30. jaanuarini. Eesti 100ruutmeetrise stendi keskne teema sel aastal on meri ja kalatoidud.
Messi Internationale Grüne Woche peetakse 1926. aastast alates. Tänavu kasutavad eksponendid messipinda 26 hallis (kokku 115 000 m2) ja messi külastab kümne päeva jooksul kuni pool miljonit inimest. Eesti väljapanekut messil organiseerib Põllumajandusministeeriumi tellimusel Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.