Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Uued tooted kergitasid McDonald’si kasumit
Maailma suurim kiirtoidukett McDonald’s Corp. avaldas täna oma neljanda kvartali majandustulemused. Raporti kohaselt mõjusid külastatavusele positiivselt uued tooted ning kasum kerkis 2,1 protsenti.
Täna avaldatud kvartaliaruande kohaselt kerkis puhaskasum 2,1 protsendi võrra aastataguselt 1,11 miljardilt 1,24 miljardi dollarini, aktsia kohta moodustas viimase kolme kuu kasum 1,16 dollarit.
Enam kui 32 000 kiirtoidu kohaga McDonald’s on alates eelmise aasta algusest oma menüüd laiendanud. USA-s, mis moodustab firma kogukäibest kolmandiku, hakati eelmisest jaanuarist müüma kaerahelbeid, samuti on lisandunud kokteilid, laienenud kohvivalik.
Aasta tulu kerkis 4 protsendi võrra 6,21 miljardi dollarini, analüütikud prognoosisid ettevõtte tulemuseks 6,2 miljardi dollarit.
Päeva alustas McDonald’si aktsia madalamalt, kuid õhtuks on hinda võrreldes eilsega kergitatud 0,6 protsendi võrra 75,46 dollarini. Sel aastal on restoraniketi aktsiahind kaotanud 2,3 protsendi oma väärtusest.
Ehitusprojektid, mida hakatakse sageli teostama ilma põhjaliku ja projekti ekspertiisi läbinud tööprojektita, võivad kaasa tuua tüütuid sekeldusi ning probleeme. Ehkki seadus ei pruugi alati projektile ekspertiisi nõuda, on see ülitähtis samm, mis aitab ennetada võimalikke ebakõlasid ning vigu.