Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
KUIDAS? Tunne oma kliendi harjumusi. Reklaamikanali valimine
"Lihtsat vastust parima reklaamikanali kohta ei ole, sest sõltuvalt tegevuse eesmärgist ja sõnumist on võimalik ühes kanalis saavutada erinevaid tulemusi," kommenteeris Estrin.
ASi G4S Eesti turundus- ja arendusdivisjoni direktori Andres Lemberi sõnul ei ole võimalik, et mõni kanal või meedialiik oleks universaalne ning teistest parem. "Meie jaoks on esmatähtsad soovitud sihtrühma või segmendini jõudmine ja kontakti eest makstav hind. Selles ei ole meie jaoks erinevust era- ja ärikliendi vahel," kommenteeris Lember.
"Kampaaniate järeluuringutes mõõdame reklaamide märgatavust, sõnumist arusaamist ja reklaami seostamist oma kaubamärgiga. Kui need parameetrid vastavad eesmärgiks võetule ja kui on täidetud püstitatud müügieesmärk (kui tegu oli müügikampaaniaga), saab kampaaniat ja kanalite valikut lugeda õnnestunuks," märkis ta.
Mamo kohviku perenaise Margit Hakomaa sõnul on tema jaoks kohviku reklaamimine täiesti uus õppimine. "Tänapäeval on oluline osa internetil. Vana klassikaline otse potentsiaalsete klientidele tutvustus ja suust suhu reklaam toimivad endiselt hästi," ütles Hakomaa.