Eesti õpilasfirmadele pakkusid konkurentsi Moldova ja Rootsi õpilasfirmad, kes said Eestist rahvusvahelise äritegemise kogemuse.
Swedbanki Eesti ettevõte panganduse juht Robert Kitt rõõmustas, et noorte huvi ettevõtluse vastu kasvab: "Swedbank toetab õpilasfirmade programmi, sest tänased noored on need, kes kujundavad tulevikus nii ettevõtluse kui ka Eesti näo."
Kõige suurema käibe - 155 eurot - tegi laadal Tallinna Teeninduskooli õpilasfirma EEK (Eesti Ehe Kroon), kelle valmistatud Eesti kroonimüntidest ehted võitsid paljude südamed.
"Žürii poolt me kahjuks küll auhinda ei saanud, kuid paistsime silma sellega, et tegime laadal suurima käibe - 155 eurot," tundis õpilasfirma turundusjuht Laura Laane uhkust. "Ise oleme väga rahul, see tulemus ületas ootusi," märkis ta.
"Kindlasti arendame oma äriplaani edasi. Kohe pärast laata pidasime koosoleku ja vahetasime mõtteid äri laiendamiseks. Esialgu plaanime ehteid Eestis müüa," ütles Laane.
Laada külastajate hinnangul võitis rahva lemmiku tiitli õpilasfirma PerZ Tallinna Reaalkoolist, kes valmistavad euromündikotte.
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Viimased uudised
Mandri-Euroopa elektrivõrgu sagedusega liitumine võib tuua hinnatõusu
Hetkel kuum
Tagasi Äripäeva esilehele