Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Turundusteo finalistid on Leibur, SEB, Cherry, Premia ja Saku
Aasta Turundustegu 2010 žürii valis 22. veebruaril 32 konkursile esitatud töö hulgast välja viis finalisti.
Grand Prix tiitli pärast hakkavad 11. märtsil turunduskonverentsi Password laval võistlema cherry.ee turuletoomine, Leiburi toote "Saib" lansseerimine, Premia koonusjäätise "Eriti Rammus" turuletoomine, Saku Rocki kampaania "Tabula Raza" ja SEB uue internetipanga lansseerimine.
Aasta Sotsiaalkampaania tiitel jääb seekord välja andmata, sest selles kategoorias žürii hinnangul selget võitjat ei olnud. Parimatena jäid tasavägiselt sõelale Eesti Kaitseväe kampaania "Vapruse kutse", vähemuste võrdse kohtlemise kampaania "Erinevus rikastab" ja euroteavituskampaania.
Žürii, olles ära kuulanud finalistide ettekanded, teeb 11. märtsil koha peal oma lõpliku otsuse ja valib välja Eesti Aasta Turundusteo. Žürii hindab esitatud tööde tulemuslikkust, uuenduslikust ja strtateegilist lähenemist. Erinevalt reklaamiauhindadest hindab Aasta Turundustegu konkurss turunduskampaaniate ärilist õnnestumist, mitte kunstilist poolt.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.