Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Idea: reklaamiturg kasvab
Idea reklaamiagentuur prognoosib käesoleval aastal ettevõttele vähemalt 25% käibekasvu ning võtab reklaamiklientide teenindamiseks juurde uusi töötajaid.
Idea reklaamiagentuur prognoosib käesoleval aastal ettevõtte käibeks 1,35 miljonit eurot, teatas ettevõte. Idea AD kuulub üle Baltikumi tegutsevasse Big Idea Groupi, mille ettevõtete käive moodustas möödunud aastal kokku enam kui 13,5 miljonit eurot.
Idea AD reklaamiagentuuri tegevjuht Evelin Mägioja sõnul on reklaamiturul selgelt näha ja tunda elavnemist. "Pärast paari vaiksemat aastat tulevad tänavu ettevõtted taas jõulisemalt turule uute toodetega ja värskendavad olemasolevaid brände“, kommenteeris Mägioja.
Tema sõnul on enim aktiivset liikumist märgata jaekaubanduses, automüügi-, finants- ja telekommunikatsioonisektoris. Idea AD prognoosib reklaamituru aktiivsuse ja aasta esimese kahe kuu tulemuste põhjal ettevõttele olulist käibekasvu. „Vähemalt neljandiku võrra,“ kinnitas Mägioja.
Riigivõlakirjad ja kuld on aastakümneid konkureerinud „turvaliseima“ vara tiitli pärast. Miks on võlakirjad praegu kullale selgelt alla jäämas ning mida näitab see raha- ja finantssüsteemi tervise ja tuleviku kohta?