Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kuidas võõras hoovist eemal hoida?

    TopDoor OÜ juhatuse liikme Roman Õunapi sõnul on tõkkepuu abil kõige lihtsam ja mugavam piirata autode sissepääsu parkimisalale. "Tõkkepuu paigaldamine kulgeb kiiresti ja edukalt, kui ehitustööde käigus on vajalikud ettevalmistused juba tehtud: valatud vundament ning paigaldatud ajami toite ja turvakiirte või metallidetektori kaabeldus," kommenteeris Aldermani Metall OÜ juhatuse liige Toomas Sild.
    Tõkkepuud jagunevad tööpõhimõtte järgi hüdraulilisteks ja elektromehaanilisteks. "Sel aastal plaanime tuua Eestisse uue põlvkonna tõkkepuud, millesse on integreeritud LED-displei ja valgusfoor. Displeile võib kuvada erinevat infot - näiteks reklaampakkumisi või tervitusteksti klientidele. Teksti saab panna "jooksma", nii et ära mahuvad ka pikemad teated," märkis Sild.
    Teenusepakkujad pakuvad nii järelhooldust kui ka remonditeenust, kuid enne peab tekkima vajadus tõkkepuu järele. "Erand on muinsuskaitse alla kuuluvad piirkonnad, kuhu tõkkepuude paigaldamine pole lubatud, küll antakse luba maa seest tõusvate tõkispostide paigaldamiseks," rääkis Sild.
    Tõkkepuu juhtimine toimub üldjuhul kas puldist, nupplülitist või mobiiltelefoniga. Lisaks on võimalik kasutada kaardiga või puutevõtmega ehk nn tabletiga avamist. "Millist seadet klient tõkkepuu avanemiseks soovib kasutada, sõltub kasutajate arvust ja objekti eripärast," märkis Õunap.
    Kortermaja hoovi saab telefoni abil. Korteriühistutele soovitab TopDoor kasutada tõkkepuu avamiseks GSM moodulit, kus tõkkepuu juhtimine toimib mobiiltelefoni abil.
    "Mooduli kasuks räägib rohkemate kasutajate korral odavam hind võrreldes pultidega või teiste seadetega ning ka mugavus, telefon on igal inimesel tavaliselt kaasas ehk eraldi ei pea taskus või autos hoidma pulti, puutevõtit või tabletti," kommenteeris Õunap.
    Võimalik on puu avada ka ID-kaardiga, milleks pakub tarkvara Developers Team. "See on meil lihtsalt ideelahendus, kuid kohalik turg eelistab pisut teisi vahendeid ja meie peamine sihtgrupp on äriettevõtted," kommenteeris Developers Team'i tegevjuht Gunnar Peipman.
    ID-kaardi abiga tõkkepuu üles. Peipmani sõnul on ID-kaardi lahendusel omad head küljed: parklates saab jälgida autode sisse-välja liikumist ja arvutada selle põhjal välja parkimisaja pikkuse, samuti saab reguleerida territooriumile sisenemise ja väljumise ajalisi piiranguid. Lisaks on ID-kaardi korral selge, kes oli see isik, kellele tõkkepuu avati ja millal seda täpselt tehti. Rangema turvalisuse huvides saab alati küsida ka PIN-koodi, seda informatsiooni on võimalik viia ka äriinfosüsteemidesse.
    "ID-kaardi nõrgem külg on see, et meie ilmastikule vastavaid lugejaid pole kerge leida ja ID-kaardi lugemine on oluliselt aeglasem kui kontaktita kaartidega," lausus Peipman.
    PL Trans ASi territooriumil on BFT tõkkepuu, mis on paigaldatud laoplatsi piiramiseks.
    Valikul olid määravad hind ja paigaldus.
    Aastas paar korda juhtub ka seda, et tõkkepuu sõidetakse maha. Võtame sama ettevõttega, kellelt ostsime, ühendust ja parandatakse ära. Isik, kes maha sõidab, kannab ka kulud.
    Algul oli tõkkepuu paigaldatud nii, et auto tulles see avanes. Praegu on meil platsi peal ka valve ja päeval on tõkkepuu üleval ning õhtul teeb selle lahti valvur. Teistele soovituseks, et tõkkepuu oleneb sellest, millisele territooriumile paigaldatakse ja kui palju seal autosid käib. See on individuaalne.
  • Hetkel kuum
Raivo Hein: sotsid valetavad alati, aga jõudu neile Tallinnas! Vene- ja Savisaare-aegsetel lahendustel olgu lõpp
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kehv majandustulemus laskis Neste aktsia põhja
Neste aktsia kukkus prognoositust kehvemate esimese kvartali majandustulemuste peale Helsingi börsil üle kümne protsendi madalamale.
Neste aktsia kukkus prognoositust kehvemate esimese kvartali majandustulemuste peale Helsingi börsil üle kümne protsendi madalamale.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Bolti lobi ei läinud Euroopas läbi, uus direktiiv sai rohelise tule
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.
Euroopa Parlament andis lõpliku heakskiidu uutele reeglitele, mis parandavad platvormide heaks töötavate inimeste töötingimusi.