Kriis on ettevõttele ja selle töötajaile ebameeldiv sündmus, mis seab ohtu edasise eduka tegevuse.
Mõned nõuanded, kuidas käituda enne kriisi, kriisi ajal ja pärast? *Mõtle läbi, mis võib juhtuda - see ei anna garantiid, kuid siiski on hea, kui inimesed kasvõi korraks mõtlevad, mida võiks teha, kui... Ettevalmistusprotsessis soovitaks olla inimlik. Arvestada, et mõne võtmeisiku peres võivad toimuda õnnetused. Iga selline sündmus muudab asutuse tööõhkkonda. Inimesed võiksid osata arvestada, et ebasoovitav sündmus toob kaasa rohkelt emotsioone, seega peaksid inimesed olema valmis üksteise tööülesandeid üle võtma.
*Koosta kriisimeeskond - koosseiseisus peaksid olema ettevõtte kriitilised valdkonnad esindatud. Kriisimeeskonna liige peab olema läbinud kriisikoolituse ning soovitavalt olema oma valdkonnas pikaajaliste kogemustega töötaja
*Tee plaan - plaani kirjalikus osas peaks olema ettevõtte PR-poliitika, ülevaadet ettevõtte põhitegevusest, võimalik, kriisistsenaariumite loetelu ja tegevusplaane, kontakte ja telefoninumbreid, volitatud isikuid, meediaga suhtlemisel, meediakanalite loetelu, meedia kontaktisikuid.
Allikad: Kadri Ugur, Janis Toomla, Hannu Rantanen, DRI International 2004
Lugu saad pikemalt lugeda tänasest Äripäevast.
Autor: Kadrin Karner, Katariina Krjutškova
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Enimloetud
1
Portfelli tahtis osta Hans H. Luik
Hetkel kuum
Portfelli tahtis osta Hans H. Luik
Tagasi Äripäeva esilehele