Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Olvi kvartalikasumist pool tuli A. Le Coqilt
ASi A. Le Coq juhataja Tarmo Noobi sõnul on edu tulnud tänu ekspordile Taani ja põhigruppide müügikasvule koduturul. "Need ekspordiprojektid, mis me eelmisel aastal alustasime, hakkavad vilja kandma," põhjendas Noop ekspordi rekordilist kasvu. A. Le Coq ekspordib eelkõige Taani ja peamiselt müüb ta sealsel turul longerot ja siidrit.
Noobi kinnitusel on ka koduturg kerges kasvus ja ettevõte on turuosa juurde võitnud. "Õlledest rääkides on väga head tootlust andnud väikese alkoholisisaldusega A. Le Coq I, Tšehhi-tüüpi õlu Pils ja Valgevene õlu Lidskoe Pivo," loetles Noop. "Hakkasime Valgevene õlut müüma Eestis ja vene elanikkond on selle väga hästi vastu võtnud."
Mahlade osas on A. Le Coqile suure tõusu andnud kaheliitrine mahlapakk, mida hakati tootma eelmise aasta detsembris.
"Head tulemused tähendavad seda, et tehasel on vahendeid arenemiseks," lausus Noop ning lisas, et tänavu investeerib ettevõte 2,5 miljonit eurot eelkõige tootearendusse. "Üritame kliente üllatada järk-järgult ja kindlasti on üllatust oodata suve eel," lisas Noop.
Olvi juhi Lasse Aho sõnul algas aasta ettevõttele hästi. "Grupp tugevdas oma turuosa kõikidel turgudel. Müügimaht ja käive kasvas kõigis piirkondades. Meie kasumlikkus paranes Soomes, Eestis, Lätis ja Valgevenes. Leedus püsis kasumlikkus enam-vähem eelmise aasta tasemel. Me vaatame aastasse enesekindlalt," märkis Aho.
Olvi aktsia alustas eile Helsingi börsil 18,30 eurol ehk 0,27% plussis.