Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Šmigun hakkas Eesti kiirtoitu turundama
OÜ Luha AV töötajaskonna moodustavad peamiselt omaaegse lihatööstuse Wõro Kommerts endised töötajad, turunduse ja kommunikatsiooni eest vastutab mitmekordne olümpiavõitja Kristina Šmigun-Vähi.
"Kristina on öelnud, et tal on elus olnud võimalus üks kord ise kokku panna võitjameeskond ja nüüd ta tahab olla võitjameeskonnas," rääkis Luha AV juhatuse esimees Aigar Pindmaa.
Esimesed Näpsid paisati Võru Maksimarketis müüki 1. aprillil ja praegu võib Näpse osta kahes Eesti osalusega suuremas kaubandusketis - Selveris ja ETK kauplustes -, aga ka Olerexi tanklates ja mujal.
"Me oleme sellised eestimeelsed olnud," põhjendas Pindmaa, miks on nende kaup seni müügis ainult kodumaisel kapitalil põhinevates firmades. "Müügikohtade võrk loomulikult laieneb. Me oleme saatnud esimesed toodangunäidised Soome, Lätti ja Leetu ning tagasiside on olnud positiivne."
Näpse valmistatakse Võrus endise Wõro Kommertsi tootmishoones. Kiirtoidubränd Näps tuleneb sõnast "näputoit" ja tegu on ühe suutäie ampsudega. Praegu on tootmises 18 erinevat toodet.