Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Renault' Euroopa müük kukkus tugevalt
Aasta esimese kuue kuuga kasvas Renault' ülemaailmne automüük kõigest 0,4% võrra, kuid Euroopas registreeriti oluline müügilangus.
Aasta esimeses pooles müüs Prantsuse autotootja 9,6% vähem autosid kui aasta tagasi, sest firma sõnul ei suudetud tarneprobleemide tõttu tulla vastu nõudlusele.
Kui statistikasse lisada ka Renault' tarbesõidukid, siis firma globaalne müük tõusis aastatagusega võrreldes 1,9%, vahendab BBC News. Märtsis Jaapanit tabanud maavärin ja tsunami on kahjustanud paljude autotootjate tootmisvõimsusi.
Kuue kuuga müüs Renault kokku 1,19 miljonit autot. Selle alla arvestas firma nii Renault, Dacia kui Renault Samsung brändide müügi. Väiksema müügi tõttu pidi Renault kärpima 2011. aasta müügikasvu prognoosi seniselt 4% pealt vahemikku 3-4%.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California