Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Volvo plaan: teeme nagu konkurendid
Volvol on plaan suurendada oma turuosa Indias tootes selle jaoks väiksema mootoriga ja odavamaid autosid nagu juba teevad Volvo konkurendid.
„Me pakume jätkuvalt ka autosid, kus on kogu lisavarustus olemas, kuid meie strateegia Indias on sarnane meie konkurentide, Audi ja BMW, omale,“ ütles Volvo kõneisik Stefan Elfström Rootsi ajalehele The Local.
„Strateegia on vastus India kasvavale nõudlusele tippautode järele, kuid seda veidi madalama hinnaga,“ ütles ta. „Nagu paljude teised luksusautode tootjad püüame ka meie reageerida tarbija eelistustele Indias, kus ollakse äärmiselt hinnatundlikud. Me oleme otsustanud pakkuda kuuesilindrilise mootori asemel väiksemaid nagu näiteks T5 ning viia sisse muid muutusi, et olla konkurentsivõimeline,“ lisas ta.
Volvo plaanib teha odavamad versioonid oma tippautodest nagu populaarne XC60 ja S60, kuid osaliselt ilma turvavarustuseta. Näiteks jätab Volvo India turule mõeldud autodel välja teelt väljasõidu hoiatuse, nn jalakäijate tuvastamise tehnoloogia, mille olemasolul pidurdab auto iseenesest kui jalakäia ilmub autole teatud lähedusse.
„Madalama turvavarustusega autode turule toomisega loodame kasvatada oma turuosa kolm korda,“ rääkis Elfström India turust. Möödunud aastal müüs Volvo Indias 150 autot.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.