Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Uustulnuk pakub eeskujulikku teenindust

    Praegu, kui hiilgavast avamispeost on möödas mõni nädal, on City Marina restorani parim osa tema mereäärne asukoht ja teenindajad, kellesarnaseid pealinna restoranides väga harva kohata võib.
    Üldiselt aga on uuel restoranil küljes väike pilootprojekti hõng, kuigi piloot tundub olevat piisavalt kogenud, et kindla peale välja minna ja külastajatelt plussid olemasolevates, suhteliselt ajutistes tingimustes ikkagi kokku korjata.
    Ühe suvise kilehoone kohta on City Marina välimus peaaegu et noobel. On lilli, on taimi, kena baarilett, suhteliselt nägusad lauad ja väga mugavad toolid, lahtised ja kinnised terrassid, pleedid, soojenduslambid ja mis kõige olulisem - enneolematu vaade meie merele mittevaatava merelinna kohta. Ühelt poolt paitavad silma Admiraliteedi basseini täitvad jahid ja tükike lahte, teiselt poolt peaaegu et roheline niit (mida küll linnaoludes enamasti tühermaaks nimetatakse) ja vanalinn. Isegi autoparklat pole külje all, see jääb mõõdukasse kaugusse.
    Menüü keskendub kalale (kuidas siis muidu, kui ollakse üks Eesti vähem kui kümnest mereäärsest restoranist), seda saab enamasti kas suitsutatult või grillitult. On kirju valik eel- ja pastaroogasid, mõni lihatoit ning absoluutselt kõige peavoolulikum magustoiduvalik, mida ma näinud olen: tiramisu, brüleekreem ja šokolaadikook.
    Menüü kokkukirjutamisel on näha mõningast ebaühtlust. Kui grillitud veisefilee juures on kirjas, et selle juurde käib Gorgonzola juustu kaste, siis grillitud lutsu mustasõstrakaste on maha vaikitud. Ometi on must sõstar lutsu juures märksa originaalsem lahendus kui Gorgonzola lihaga. Aga olgu menüü parem napp kui baroksete ilustustega, pealegi loob see ühe lisavõimaluse toredate teenindajatega suhtlemiseks.
    Saaliteenindajad on tõesti tublid. Kui lutsukalal oli õnnestunud pooltoorelt ja jahtunult lauale jõuda, tegi ettekandja kõik endast oleneva, et kehv olukord võimalikult meeldivalt lahendada. Koos vabandustega sain kiirelt uue kala, sedapuhku küpse ja kuuma. Lutsu valides olin teadlikult riskile välja läinud - suvi pole selle kala jaoks parim aeg. Aga julge pipar ja ootamatu must sõstar tegid tuima loomaga kõik, mis võimalik. Süüa ta sündis.
    Teine läbiproovitud praad, veise sisefilee Gorgonzola juustu kastme ja rosmariinikartulitega, oli täielik õnnestumine. Liha oli esmaklassiline ja - mis vähemalt sama oluline kui liha kvaliteet - tõepoolest keskmises küpsusastmes, täpselt nagu soovitud. Ka kaste klappis ja kartul oli mõnus, nii et tore roog.
    Tiramisuga jäime enam-vähem rahule, espresso oli tipptasemel, veinivalik korralik. Nii söök kui ka jook kinnitavad, et City Marina tegijatel pole see esimene söögikoht, mille nad avanud on.
    Minu seekordne lauakaaslane, mitme maa köögi ja söögiga põhjalikku tutvust teinud ameeriklane ei jõudnud toredaid ettekandjaid ära kiita. Head toitu võivat veel Eestis saada, aga mitte teenindust.
    Kust küll City Marina on leidnud terve restoranitäie kiireid, taiplikke ja suhtlemisvõimelisi ettekandjaid ja kelnereid? Mujal pole sageli terve maja peale ühtegi. Arvet makstes kogunes leti taha terve trobikond teenindajaid, kellele tõesti pakkus huvi, mida meie nende toidust arvame, ja kes ka ise midagi arvata julges.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.