Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
BMW on tõusnud USAs populaarseimaks luksautoks
Bayerische Motoren Werke AG populaarseim bränd BMW suurendas augustis enda edumaad USAs Daimleri Mercedes-Benzi ja Toyota Motori Lexuse ees, olles viiendat kuud järjest enim müüdud luksusauto.
BMW USA müük kasvas augustis võrreldes aastatagusega 6,5%, 20 815 autoni. Head müüki aitasid saavutada uued 5-seeria ja X3 mudelid, vahendas Bloomberg. Võrreldes möödunud aastaga müüs BMW 41% rohkem 5-seeria mudeleid ja enam kui kahekordistas X3 müüki - 892 auto pealt 2382 autoni.
August oli BMW-le veel üks samm lähemale murdmaks Lexuse 11aastane võimuperiood ja tõusta USA enim müüdud luksusautoks.
BMW konkurentidel nii hea august ei olnud. Mercedese müük kukkus 1,9%, 18 477 autoni, samas kui Lexus suutis kuuga müüa 18 103 autot ehk müük kukkus firmal 7%.
Selle aasta 8 kuuga on BMW USA müük kasvanud eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 12%, müües 155 929 autot. Stuttgartis baseeruva Mercedese müük on aastaga kasvanud 6,1% võrra, 148 409 autoni. Koguni kolmandaks on langenud Lexus, kes 8 kuuga on müünud 120 652 autot ehk 17% vähem.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California