Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Copterline alustas uuesti

    Täna alustab taas viis korda päevas väljuvate lendudega Copterline, kellele see on kopterilendude korraldamises nn kolmas tulemine. Kas kolm on kohtu seadus? "Peab olema. Minu poolt küll," vastas alati optimistlik ja entusiastlik OÜ Copteline tegevjuht Tõnis Lepp.
    Mis siis seekord võrreldes 2008. aasta aprillis toimunud Copterline'i lendude alustamisega eilsel üritusel teisiti oli? Kopter, Tõnis Lepp ja maandumisplats ning kontori asukoht on jäänud samaks, mis tol eelmiselgi korral. Kui möödunud korral tuldi mõneaastase pausi järel tagasi pärast 2005. aastal toimunud kopteriõnnetust põhisõnumiga "tulime taas võitma inimeste usaldust", siis seekordsest pressiüritusest jäi kõlama mõte, et müüakse aega.
    Ka eelmisel korral sattus liini avamise ajaks nadi talve ja suve vahele jääv ebamäärase ilmaga aastaaeg, kus kopterit tuli imetleda Linnahalli katusel tuulega võideldes ning iga operaatori püha kohus oli saada filmile õhku tõusev kopter ning samaaegselt oma kallist tööriista vihma eest kaitsta.
    2005. aastal toimunud kopteriõnnetuse teema pole siiski päris unustuste hõlma vajunud. Sedapuhku on kopteriliinil kõrvuti kaks (tegelikult üksteise all asuvat) kaubamärki. Esimene neist Copterline OÜ Soome emafirma nimi Fast Class ja nn väiksemas kirjas Copterline. "Et ei seostuks õnnetusega," põhjendas kaubamärgi vahetust Lepp. Samas oli ta aga uhke, et seekord korraldab lendamist just eestlaste Copterline OÜ, mitte Soomes registreeritud OY, nagu oli eelmisel korral.
    Kas asjaolu, et sel korral korraldab lendamist Soome firma asemel Eesti firma, peaks kuidagi minu usaldusväärsust kopteriga lendamise vastu tõstma? "No ma ikka lootsin, et eestlastel on hea meel, et lendab Eesti firma," vastas Lepp. Seega ega päris täpselt nüüd ei saanudki teada, miks need eestlased seda lendamise asja paremini ajada mõistavad kui soomlased.
    Esimene lend täna hommikul. Samas kopteri juhtimine on usaldatud võrdselt kahele Eesti ja kahele Soome tõugu piloodile ning Lepp lootis, et täna kell 8 väljuv esimene lend päris tühjaks ei jää.
    FastClass OY tegevjuhi Kari Ljungbergi sõnul investeeriti seekordsesse taastulemisse 12-13 miljonit eurot.
    Vahepealsed kuuldused, kuidas Estonian Air tunneb Copterline'i vastu huvi ja ehk hakkab ise opereerima kopteriliini, on praeguseks saanud ühese vastuse - koostööd ei ole. "Praeguseks on see asi lõppenud ja me teeme ikka ise," rääkis Lepp, kelle sõnul vastab tõele see, et Estonian Air nende vastu huvi tundis. Koostöö jäi aga katki seetõttu, et ettevõtete taustad ja selgroog, nagu rääkis Lepp, on väga erinevad ning erinev rahastamisskeem tekitab erinevat suhtumist ärisse.
  • Hetkel kuum
IT-ettevõtte juht: tehisaru tuleb taltsutada
Tehisintellekt, mis tänavu hakkab mõjutama mitut valdkonda meditsiinist julgeoleku ja keskkonnani, aitab teha hüppe, mis toob Eesti taas digitaalse arengu eesliinile, kirjutab Tietoevry Create’i Baltikumi juht Valērija Vārna.
Tehisintellekt, mis tänavu hakkab mõjutama mitut valdkonda meditsiinist julgeoleku ja keskkonnani, aitab teha hüppe, mis toob Eesti taas digitaalse arengu eesliinile, kirjutab Tietoevry Create’i Baltikumi juht Valērija Vārna.
Indrek Kasela astub tagasi, juhatus jätkab kahe liikmega
Kalatootja PRFoodsi juht Indrek Kasela astus ettevõtte juhi kohalt tagasi, samuti lahkus ta tütarühingute Saaremere Kala ja Saare Kala Tootmine juhatustest.
Kalatootja PRFoodsi juht Indrek Kasela astus ettevõtte juhi kohalt tagasi, samuti lahkus ta tütarühingute Saaremere Kala ja Saare Kala Tootmine juhatustest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Graafikud: võrdle, kuidas sinu maakonnas ärid hakkama saavad
Kogu Eesti tundis 2023. aastal, kuidas majanduslikult keeruline aeg tegi oma töö. Ettevõtete koondamiste ja pankrottide tagajärjel vähenes töökohtade arv ja suurenes töötute hulk. Kuigi palgakasv jätkus, oli see hulga väiksem kui aasta varem. Vaatluse alla võtsime sel korral kaks maakonda, mis jäävad Harjumaalt ja Tallinnast vaadates Eesti teise otsa: Valgamaa ja Võrumaa. Need naabermaakonnad külgnevad Läti­ piiriga, mis võiks anda vähemalt geograafilise eelise ekspordiks.
Kogu Eesti tundis 2023. aastal, kuidas majanduslikult keeruline aeg tegi oma töö. Ettevõtete koondamiste ja pankrottide tagajärjel vähenes töökohtade arv ja suurenes töötute hulk. Kuigi palgakasv jätkus, oli see hulga väiksem kui aasta varem. Vaatluse alla võtsime sel korral kaks maakonda, mis jäävad Harjumaalt ja Tallinnast vaadates Eesti teise otsa: Valgamaa ja Võrumaa. Need naabermaakonnad külgnevad Läti­ piiriga, mis võiks anda vähemalt geograafilise eelise ekspordiks.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
LHV tippjuht lahkub ametist
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Volkswagen Golf 50: kuidas Põrnika järeltulijast kujunes hea auto mõõdupuu
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Riik võtab tänavu 150 miljonit eurot dividende Täiendatud
Riigile kuuluvad äriühingud ja need, mille üle riigil on otsustusõigus, tasuvad tänavu dividende 158 miljonit eurot, millest riigikassasse jõuab 152 miljonit eurot.
Riigile kuuluvad äriühingud ja need, mille üle riigil on otsustusõigus, tasuvad tänavu dividende 158 miljonit eurot, millest riigikassasse jõuab 152 miljonit eurot.
Aastaid tulutut ponnistamist: Vene saatkond rentis kohvitassi eest korterit ega teinud hinnatõusust kuulmagi
Tallinn püüdis aastaid tõsta Vene saatkonnale renditud südalinna korteri renti ja lepingutki lõpetada, ent algsest, pisut enam kui neljaeurosest hinnast kaugemale ei jõutudki.
Tallinn püüdis aastaid tõsta Vene saatkonnale renditud südalinna korteri renti ja lepingutki lõpetada, ent algsest, pisut enam kui neljaeurosest hinnast kaugemale ei jõutudki.