Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
FOTOD: turundustipud 2011
Täna kuulutati välja Äripäeva Turunduse TOP 2011 võitjad.
Ajakirjade osas läks võit jagamisele Presshouse'i ja Ajakirjade Kirjastuse vahel, ajalehed – Maaleht, internetikeskkonnad – Delfi, raadiojaamad – Star FM ja Power Hit Radio, TV – TV3, e-turundusagentuurid – ADM, kommunikatsioonibüroode puhul läks võit jagamisele Corpore ning KPMS & Partnerid vahel, meediaagentuurid – Inspired Communications, otseturundusfirmad – Express Post, produktsioonifirmad – Reede OÜ, reklaamiagentuurid – Division, turu-uurijate kategoorias oli võitjaid oli lausa 4 - EMOR TNS, GFK, Norstat ja SaarPoll, välireklaam – JCDecaux, üritusturundus – Kuusk OÜ, agentuuritulu koondTOPi võitja - Inspired Communications.
e-turundusagentuuride kategooria võitja ADM Interactive esindaja Riho Pihelpuu, produktsioonifirmade kategooria võitja Reede OÜ esindaja Alo Hiet ja kommunikatsioonibüroode esimene KPMS&Partnerite esindaja Henri Käsper lahkumas tseremoonialt.Foto: Erik Prozes
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.