TNS Emor: reklaamihinnad tõusevad

Alyona Stadnik 15. september 2011, 14:45

Järgmisel aastal jätkab meediareklaamiturg kasvu, samuti kasvavad ka reklaamihinnad, rääkis TNS Emori Balti regiooni juht Margo Veskimägi tänasel Äripäeva seminaril Turunduseelarve 2012.

"Hetkeseisuga on meediareklaamiturult positiivseid uudiseid. 2012 aastal meediareklaamiturg jätkab kasvu. On tunda positiivsust, sest masu on läbi, SKP jm majandusnäitajad jätkavad kasvu," rääkis Veskimägi.

Tema sõnul nähakse tulevikku paremini. "Oleme situatsioonis jalad maas ja pea selge," sõnas Veskimägi.

2011. aastal oli meediareklaamituru  kasv 7%. "Pool sellest kasvust tõid valimised.  Enne oli prognoositud 13-18%st kasvu, mis oli optimistlik. Kuid aasta lõpptulemus võib sõltuda veel jõulukampaaniast," märkis Veskimägi.

Veskimägi loodab, et järgmisel aastal on turunduseelarves oodata 10%st kasvu. Ta lisas, et kasvu võimalikud pidurid on trükimeedia enesehinnang ja interneti „soleerimine“ - see tähendab, et üritatakse siduda kõigi muude asjadega. "Samuti arvatakse, et ollakse„igal-alal-meiseter, arvatakse, et teatakse kõike. Kasu on siis sellest, kui pöörduda proffide poole. Piduriteks on ka mentaliteedi kasv, muutused seadusandluses," selgitas Veskimägi.

Veskimägi soovitab järgmiseks aastaks pigem natukene tõsta turunduseelarvet, kui jätta samale tasemele. "Reklaamihinnad, kui vaadata nõudlust ja pakkumist, pigem tõusevad," tõdes Veskimägi.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
15. September 2011, 14:45
Otsi:

Ava täpsem otsing