• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Trend: turunduses suurem rõhk suunatud kommunikatsioonil

    Ühendriikide ettevõtted kulutavad sel aastal oma turundustegevuse osana ligi 200 miljardit dollarit kindlale sihtgrupile suunatud meediale nagu mobiilisõnumid, e-kirjad ja tooteasetus videomängudes, et keskenduda enam kitsastele kuid väärtuslikele tarbijagruppidele, näitab investeerimisgrupi Veronis Suhler Stevensoni (VSS) uuring.

    Uuringu kohaselt suurenevad sel aastal firmade kogukulutused kindlale sihtgrupile orienteeritud meediale  7,1% võrra. 2015. aastaks ennustatakse kulutuste kasvu 272,5 miljardi dollarini, mis teeb sellest kommunikatsioonisektori kõige kiiremini kasvava valdkonna.
    Trendi taga on osaliselt ettevõtete eelarvepiirangud, mis sunnivad neid enam oma võtmeklientidele keskenduma, sõnas VSS Reutersile. See tähendab, et selle asemel, et panustada üsna laialivalguva auditooriumini jõudvale ajalehereklaamile, võivad ettevõtted oma sihtturuni jõudmiseks otsustada näiteks hoopis kohalikku kontserti sponsoreerida.
    Oma osa on siin mängida ka sotsiaalmeedia ja kommunikatsioonitehnoloogia kiirel arengul, mis on kaasa toonud nutitelefonide populaarsuse kasvu ja erinevate mobiilirakenduste kiire leviku. Eelmisel aastal suurenes mobiilitegevustele kulutatud aeg rohkem kui 50% võrra.
    VSS ennustab selleks aastaks Ühendriikide kommunikatsioonisektori kulutuste 4,1%-st tõusu, lisades veel, et kõik, mis on digitaalne, jätkab üldisest majandusest kiiremat kasvu ja ületab ka kommunikatsioonisektori enda keskmist kasvu.
    Meediaettevõtetel, mis pole veel digitaaltehnoloogiatega kohanenud, oleks nüüd viimane aeg sellega algust teha, sõnas VSSi kaasasutaja John Suhler.
    Autor: Maarja-Liis Mitri
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Villu Teearu: eelmise sajandi suhtumisega bossid jäävad talentidest ilma
Juhi võimust on saanud olulisemaks inimeste võimestamine ehk vastutuse ja vabaduse andmine oma töötegude üle ise otsustada, kirjutab Elisa süsteemiarenduse valdkonna juht Villu Teearu.
Juhi võimust on saanud olulisemaks inimeste võimestamine ehk vastutuse ja vabaduse andmine oma töötegude üle ise otsustada, kirjutab Elisa süsteemiarenduse valdkonna juht Villu Teearu.
Facebook plaanib nime muuta
Facebook plaanib portaali The Verge andmeil muuta oma nime.
Facebook plaanib portaali The Verge andmeil muuta oma nime.
Saksa teadlase dr Langi arendatud inimkeskne valguslahendus LEDVANCE BIOLUX on leidnud tee Eesti klientideni
BIOLUX kui inimkeskne valgustussüsteem LEDVANCE’ilt on valguslahendus, mis lähtub inimese aktiivse tegutsemise aja loomulikust valgusvajadusest ning selle saavutamisest koos kunstliku valgustusega. Esimene LEDVANCE´i BIOLUX-valgustuslahendus Eestis on paigaldatud Ülemiste City kasvukontori nõupidamisruumi Tallinnas.
BIOLUX kui inimkeskne valgustussüsteem LEDVANCE’ilt on valguslahendus, mis lähtub inimese aktiivse tegutsemise aja loomulikust valgusvajadusest ning selle saavutamisest koos kunstliku valgustusega. Esimene LEDVANCE´i BIOLUX-valgustuslahendus Eestis on paigaldatud Ülemiste City kasvukontori nõupidamisruumi Tallinnas.
Narvas murtakse tõenäoliselt Keskerakonna 20 aasta pikkune võim
Vahetult enne valimisi tekkinud tüli Narva linna aastakümneid valitsenud Keskerakonna ja Katri Raiki vahel sai esimesele saatuslikuks, linnas võtab tõenäoliselt ohjad üle Raiki ja Eesti 200 koalitsioon.
Vahetult enne valimisi tekkinud tüli Narva linna aastakümneid valitsenud Keskerakonna ja Katri Raiki vahel sai esimesele saatuslikuks, linnas võtab tõenäoliselt ohjad üle Raiki ja Eesti 200 koalitsioon.