Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Nordea: klientidel pole muretsemiseks põhjust
Meie klientide rahulolu Nordea pangaga on püsinud suhteliselt stabiilne ning suureks muretsemiseks pole põhjust, kinnitas Nordea kommunikatsioonijuht Jane-Liina Liiv.
Üle-euroopaline uuringuorganisatsioon EPSI teatas täna, et Eesti eraisikud on enim rahulolematud Nordea pangaga. Saja punkti skaalal sai Nordea Eestis madalaima hinnangu – 71,5.
Nordea kommunikatsioonijuhi sõnul tuleb positiivseks lugeda seda, et võrreldes eelmise aastaga on Nordea oma positsiooni 2,2 punkti võrra parandanud, samas kui Swedbanki ja SEB klientide rahulolu on langenud.
"Lojaalsust hinnatakse erinevate aspektide põhjal – üldine imago, ootused, tajutud toote ja teenuse kvaliteet ning tajutud väärtus, ning selles osas oleme võrreldes eelmise aastaga olulise tõusu hoopis teinud. Klientide ootused meie suhtes näitavad tõusutrendi, paranenud on hinnangud teenuse kvaliteedile ning tajutud väärtusele," rääkis Liiv.
Äriklientide poolel on Nordea sel aastal turu keskmisega samal tasemel (65,3), ning toimunud muutus (-0,1 puntki) on marginaalne, märkis ta. Üldiselt on kõikide pankade äriklientide rahulolu langenud, lisas Liiv.
Tema sõnul tuleb EPSI uuringu tulemusi tõlgendades vaadata ka ettevõtte tegevusvaldkonnas ja majanduses tervikuna toimuvat. "Üldjuhul peegeldavad jooksva aasta tulemused eelmis(t)el aasta(te)l "turul" ja/või majanduses tervikuna toimunut," märkis Liiv.
EPSi uuringu täisversioon valmib oktoobri lõpuks ning siis on võimalik sügavuti analüüsida, hetkel saame diskuteerida vaid pressiteate baasilt, sõnas Liiv. "Samas ei ole meie klientidel siiski muretsemiseks põhjust," lisas ta.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.