• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Nordea: klientidel pole muretsemiseks põhjust

    Meie klientide rahulolu Nordea pangaga on püsinud suhteliselt stabiilne ning suureks muretsemiseks pole põhjust, kinnitas Nordea kommunikatsioonijuht Jane-Liina Liiv.

    Üle-euroopaline uuringuorganisatsioon EPSI teatas täna, et Eesti eraisikud on enim rahulolematud Nordea pangaga. Saja punkti skaalal sai Nordea Eestis madalaima hinnangu – 71,5.
    Nordea kommunikatsioonijuhi sõnul tuleb positiivseks lugeda seda, et võrreldes eelmise aastaga on Nordea oma positsiooni 2,2 punkti võrra parandanud, samas kui Swedbanki ja SEB klientide rahulolu on langenud.
    "Lojaalsust hinnatakse erinevate aspektide põhjal – üldine imago, ootused, tajutud toote ja teenuse kvaliteet ning tajutud väärtus, ning selles osas oleme võrreldes eelmise aastaga olulise tõusu hoopis teinud. Klientide ootused meie suhtes näitavad tõusutrendi, paranenud on hinnangud teenuse kvaliteedile ning tajutud väärtusele," rääkis Liiv.
    Äriklientide poolel on Nordea sel aastal turu keskmisega samal tasemel (65,3), ning toimunud muutus (-0,1 puntki) on marginaalne, märkis ta. Üldiselt on kõikide pankade äriklientide rahulolu langenud, lisas Liiv.
    Tema sõnul tuleb EPSI uuringu tulemusi tõlgendades vaadata ka ettevõtte tegevusvaldkonnas ja majanduses tervikuna toimuvat. "Üldjuhul peegeldavad jooksva aasta tulemused eelmis(t)el aasta(te)l "turul" ja/või majanduses tervikuna toimunut," märkis Liiv.
    EPSi uuringu täisversioon valmib oktoobri lõpuks ning siis on võimalik sügavuti analüüsida, hetkel saame diskuteerida vaid pressiteate baasilt, sõnas Liiv. "Samas ei ole meie klientidel siiski muretsemiseks põhjust," lisas ta.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Teerajajad: ettevõtted vastutagu keskkonna- ja sotsiaalse mõju eest
Alla 34aastased kõrgharidusega inimesed, kes on enim valmis kasutusele võtma uusi ideid, teenuseid ja tehnoloogiaid, ootavad ettevõtjatelt rohepöörde puhul rohkem tegusid, kirjutab Swedbanki jätkusuutlikkuse valdkonnajuht Maris Riim.
Alla 34aastased kõrgharidusega inimesed, kes on enim valmis kasutusele võtma uusi ideid, teenuseid ja tehnoloogiaid, ootavad ettevõtjatelt rohepöörde puhul rohkem tegusid, kirjutab Swedbanki jätkusuutlikkuse valdkonnajuht Maris Riim.
Biden plaanib maksudega rikkaid pitsitama hakata
Täna avalikustas Senati rahanduskomisjoni esimees Ron Wyden nn "miljardäridemaksu" plaani, mille eesmärk on kõrgemalt maksustada rikkaid ja ettevõtteid, vahendab Reuters.
Täna avalikustas Senati rahanduskomisjoni esimees Ron Wyden nn "miljardäridemaksu" plaani, mille eesmärk on kõrgemalt maksustada rikkaid ja ettevõtteid, vahendab Reuters.
Raadiohommikus: verivärsked tulemused börsilt ja tipptegijate äriplaanid
Neljapäevases Äripäeva raadio hommikuprogrammis vahendame kuulajatele värskeid börsifirmade kolmanda kvartali tulemusi. Neljapäeval teatavad need Arco Vara, Tallink ja EfTEN.
Neljapäevases Äripäeva raadio hommikuprogrammis vahendame kuulajatele värskeid börsifirmade kolmanda kvartali tulemusi. Neljapäeval teatavad need Arco Vara, Tallink ja EfTEN.
Põhja-Euroopa kustutas Lõuna-Euroopa lootused odavamale elektrile Aas: rohkem raha taastuvenergeetikasse
Kui mitu Lõuna-Euroopa liikmesriiki panustas lootusele, et Euroopa energiaturgu reformides oleks võimalik viimastel kuudel rekordeid löövad energiahinnad kontrolli alla saada, siis Põhja-Euroopa keeldus sellest otsustavalt. Teiste seas Eesti.
Kui mitu Lõuna-Euroopa liikmesriiki panustas lootusele, et Euroopa energiaturgu reformides oleks võimalik viimastel kuudel rekordeid löövad energiahinnad kontrolli alla saada, siis Põhja-Euroopa keeldus sellest otsustavalt. Teiste seas Eesti.