Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Burberry käive kasvas 21%
Suurbritannia suurim luksuskaupade tootja ja jaekett Burberry Group suutis oma majandusaasta teise kvartali tulemustega analüütikuid üllatada.
30. septembril lõppevas kvartalis näitas Burberry 463 miljoni naelast käivet, mida on 21% enam kui aasta eest. Samas Bloombergi poolt küsitletud analüütikute keskmine ootus oli 447,8 miljonit naela.
Ettevõtte teatel soovib ta avada teisel majandusaastal kümme uut poodi, nende hulgas ka Ladina-Ameerikas, Hiinas ja Pariisis.
"Burberry pikaajaline kasvueesmärk on endine – tegutse turgudel, millel on tugev pikaajaline kasvupotentsiaal," märkis aktsiat osta soovitav Seymour Pierce'i analüütik Freddie George.
Päeva negatiivselt alustanud Burberry aktsia on tõusnud Londoni börsil keskpäevaks 2,9%, tasemeni 1301 pennini.