Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
ABC King: säästame Facebookiga PR-kuludelt
ABC King ASi tegevdirektor Enn Pareli hinnangul on Facebookis tegutsemisest siiani kõige käegakatsutavam rahaline võit kommunikatsioonikulude kokkuhoid, kuid siiski võiks ka konkreetsem sotsiaalmeedia tegevusplaan olla.
„See on suhteliselt uus valdkond, aga ma ütleks, et ABC King on üks edukamaid Facebookis tegutsejaid Eestis,“ lausus Parel. Ettevõtte fännide arv ületab täna 17 000 piiri.
Parel tunnistas, et ABC King on üsna aktiivselt oma FB jälgijate arvu kasvatamisega tegelenud. Kuigi meil formaliseeritud strateegiat pole, ei ole tegevus loomulikult ka juhuslik, sõnas ta.
Kasu Facebookis tegutsemisest siiani otseselt mõõdetud ei ole, sest tänaseks pole juhi sõnul väga häid mõõdupuid välja mõeldud. Kõige käegakatsutavam rahaline võit on tema hinnangul Facebookiga kommunikatsioonikulude kokkuhoid. „Kui saavutada teatav kriitiline mass, mille puhul on mõtet panustada Facebookiga süstemaatiliselt tegelemisse, siis see asendab osaliselt mingeid muid vana või uue meedia kanaleid, mida peaksime alternatiivina kasutama,“ märkis Parel.
Samas nentis Parel, et tõenäoliselt peaks konkreetse plaani siiski looma, sest asju võiks formaliseerida. „Mitte ilmtingimata mingisugustele ISO sertifikaatidele vastavaks, kuid vähemalt et oleks aluspõhimõtted ja tegutsemisjuhised kuidagi kirja pandud, et info säiliks ettevõttes ka siis, kui inimesed vahetuvad,“ rääkis ta.
Enn Parel vastas Äripäeva tänasele päevaküsimusele, kas tema firmal on loodud FB strateegia ja tegevuskava, kuidas suhtlusvõrgustikus raha teenida.
Juba homme kell 13-16 toimub Äripäeva esimene Facebooki intervjuu, kus sotsiaalmeedia raha teenimise eest auhinnatud Estonian Airi arendus- ja turundusdirektor Gunnar Mägi jagab ideid, kuidas sotsiaalmeedia abil raha teenida. Esita oma küsimus
Äripäeva fännilehel Facebookis.