• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kõhutäied elamuseks

    Restoranielu podiseb nii pealinnas kui ka Eestis üha jõulisemalt. Uusi kõhurõõmuasutusi, mis julgevad eristuda, katsetada, kliendi ootuste-vaadete ja muuga eksperimenteerida ning seejuures end ära elatada, tekib nagu seeni pärast vihma. Ent see pole veel kõik.
    Näiteks saab järgmisel nädalal pealinna tipprestoranides, sh Egoistis ja Ö-s, sellise hulga eurode eest, millega tavaliselt menüüd lubatakse lugeda ja köögist tulevast rammusast õhust paar sõõmu võtta, lõuna- või õhtusöögi.
    Meil on ikka väga vedanud. Üha rohkem lubab see arvata, et eestlane on kõhu ori ning toit on energiaallika kõrval osa kultuurist. Ja seda hoolimata meie omapärasest toidukunstist - milleks muuks ikka välismaalasele esmapilgul toiduisu peletavat hakklihakastet nimetada.
    Restoraninädal pole tegelikult esimene pääsuke selles arengus. Möödunud aastasse mahtusid näiteks Tartu kokkade dessant pealinna, tunniga tühjaks söödud ajutised pop-up-kohvikud, toidumess, toidublogijate ühisaktsioonid jne.
    Viimased, tihti harrastajad, pakuvad seejuures elukutselistele toidutegijatele rõõmu. Rohke blogijaskond moodustab subkultuuri, mis pakub internetis ühelt poolt silmailu, teisalt kõhurõõmu katsetamisteks. Kusjuures entusiasmi on neis kohati ehk rohkemgi kui iga päev kulpi keerutavatel profikokkadel.
    Ent tegemist pole siiski põlve otsas nokitsemisega - retseptide väljamõtlemine, katsetamine ja meeliköitev esitus, mis kontoris laua taga istudes kohe isu tekitab, on muutunud standardiks. Järgmisel nädalal siis kodus ei söö!
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
PayPal lükkas Pinteresti ostujutud ümber
PayPal teatas, et vastupidiselt kuulujuttudele ei plaani ta osta sotsiaalmeediaettevõtet Pinterest.
PayPal teatas, et vastupidiselt kuulujuttudele ei plaani ta osta sotsiaalmeediaettevõtet Pinterest.
Raadiohommikus: aina uusi turge vallutav Eesti pank
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Alexela haagisetootja töötab tarnekriisi tõttu noateral
Pärast koroonakriisi paarinädalast kukkumist hakkas Alexela gruppi kuuluva Bestneti haagiseäri püstloodis üles minema. Suure kasvu kõrval on kerkinud aga järgmine probleem – tervisekriis kasvas üle tarnekriisiks, mis on korduvalt seadnud ohtu tehase töö.
Pärast koroonakriisi paarinädalast kukkumist hakkas Alexela gruppi kuuluva Bestneti haagiseäri püstloodis üles minema. Suure kasvu kõrval on kerkinud aga järgmine probleem – tervisekriis kasvas üle tarnekriisiks, mis on korduvalt seadnud ohtu tehase töö.