• Jaga lugu:

    Venemaa uus autotootja ?-AUTO toob turule hübriidi

    Venemaa uus autotootja ?-AUTO kinnitas, et esimene tootmisküps mudel ?-crossover läheb Sankt-Peterburgi lähedale rajatavas tehases tootmisliinile tuleva aasta lõpus, kirjutas autoportaal What Car.

    Kui kõik kulgeb plaanipäraselt, on tegemist ühe huvitavaima autoga, mida erinevad autotootjad on maailmale viimastel aastatel pakkunud. Nimelt töötab see auto sarnasel põhimõttel, nagu ülipopulaarsed Opel Ampera ja Chevrolet Volt, kuid viimaste ülikallid liitium-ioonakud on asendatud palju odavamate superkondensaatoritega.
    Teisisõnu, tema kahesilindriline turboga varustatud 60 hj bensiinimootor ei ole mitte auto edasi liigutamiseks, vaid generaatori käitamiseks, mis toodab elektrienergiat superkondensaatoritele. Need omakorda toidavad kahte elektrimootorit, mille koguvõimsus on võrreldav 2-liitrise ja 150 hj sisepõlemismootoriga.
    Kuna autol puuduvad ülikallid akud, siis on katema hind elektriauto mõistes soodne: 350 000 – 450 000 rubla, sõltumata varustustasemest, ehk 8300 kuni 10 640 eurot.
    Kui Frankfurdis oli auto alles üsna toores kontseptsioon, siis eelmisel nädalal avaldas tootja ?-crossoverist uued fotod, mis näitavad autot juba märksa elutruumas olekus.
    Tegemist on väikese linnamaasturiga, mis oma suuruselt on võrreldav Venemaal ülipopulaarsete Lada Niva ja Chevrolet Nivaga, tema kliirens on 210 mm, mis annab silmad ette nii mõnegile märksa kogukamale linnamaasturile.
    Nelikveoline ?-crossover on suuteline sõitma kaks kilomeetrit ainult elektri jõul ja edasi kulutab generaatorit toitev bensiinimootor keskmiselt 3,5 l/100 km kohta. Autol on kaalu kergendamise huvides üks 20 liitrine bensiinipaak, samuti on ta varustatud maagaasi tankimiseks mõeldud balloonidega (kokku 140 l).
    Ehk tema mootor on suuteline töötama nii bensiini, kui maagaasi toitel ning kui mõlemad paagid täis tankida, suudab auto läbida ühe tankimiskorraga 700 km.?-crossoveri tippkiiruseks on 130 km/h, tema kiirendusvõime sõltub paljuski sellest, millises töörežiimis parasjagu sõidetakse. Kui auto on ECO-reziimis, on kiirendusajaks paigalt kuni 100 km/h 12 sekundit. Kui sõidetakse SPORT-režiimis, siis 10 sekundit ja kui GREASY-režiimis, siis 14 sekundit.
     
     
     
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Juhan Aguraiuja: viis taastuvenergia trendi, millel silm peal hoida
Taastuvenergia ei tähenda ammu enam ainult päikest, tuult ja biomassi – uute tehnoloogiate kõrval vaadatakse senistele lahendustele otsa uue ja värskema pilguga. Danpower Eesti juht Juhan Aguraiuja toob välja viis olulist taastuvenergia trendi.
Taastuvenergia ei tähenda ammu enam ainult päikest, tuult ja biomassi – uute tehnoloogiate kõrval vaadatakse senistele lahendustele otsa uue ja värskema pilguga. Danpower Eesti juht Juhan Aguraiuja toob välja viis olulist taastuvenergia trendi.
Nasdaq ainukesena napis plussis
Peale väga edukat juulit langesid nii S&P 500 kui ka Dow Jones augusti esimesel kauplemispäeval, vaid Nasdaq suutis välja võidelda napi kasvu, vahendab Yahoo Finance.
Peale väga edukat juulit langesid nii S&P 500 kui ka Dow Jones augusti esimesel kauplemispäeval, vaid Nasdaq suutis välja võidelda napi kasvu, vahendab Yahoo Finance.
T1 alghind on isegi suurima võlausaldaja arvates liiga kõrge
Pealinna uusim kaubanduskeskus T1 läks võlgade katteks 85 miljoni euro eest oksjonile, kuid isegi suurim võlausaldaja leiab, et sellise hinnaga ostjat ei tule.
Pealinna uusim kaubanduskeskus T1 läks võlgade katteks 85 miljoni euro eest oksjonile, kuid isegi suurim võlausaldaja leiab, et sellise hinnaga ostjat ei tule.
Nordica sai iseseisvaks lennufirmaks
Nordic Aviation Groupi kuuluv Nordica teatas, et alustab tegevust iseseisva lennuettevõttena ja teeb täna oma nime alt esimesed regulaarlennud.
Nordic Aviation Groupi kuuluv Nordica teatas, et alustab tegevust iseseisva lennuettevõttena ja teeb täna oma nime alt esimesed regulaarlennud.