• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Swedbank kärpis Tallinki hinnasihti 5%

    Swedbank alandas Tallinki hinnasihti ühelt eurolt 0,95 eurole, kuid jättis aktsiasoovituse ”osta” peale.

    Eile avaldatud Tallinki veostatistikast selgus, et reisijatevedu kasvas oktoobris aastaga 0,2 protsenti, mis ei vastanud Swedbanki 2protsendilisele ootusele. Eesti-Soome liinil reisiti oktoobris 3,9 protsenti mullusest rohkem, kuid Soome-Rootsi liin näitas 5,4protsendilist langust, mis tähendab selle liini reisijate arvu langust kolmandat järjestikust kuud.
    "Korrigeerisime oma prognoose 2010/2011 ja 2012 aastaks vastavalt avaldatud tulemustele. Samuti võtsime arvesse majanduse väljavaate allapoole korrigeerimist, mille Swedbank avaldas oktoobri teises pooles ning mis peegeldab muret Euroopa majanduskasvu pärast ning langevat meeleolu," märkis Swedbanki analüütik Marek Randma.
    "Seetõttu eeldame, et Tallinki netokasum on tuleval aastal 41 miljonit eurot võrreldes meie varasema hinnanguga 45 miljonile eurole. Meie ootus 2012. aasta EBITDA kasumiks kahanes 163 miljonilt eurolt 159 miljonile eurole. Korrigeerisime aktsia hinnasihti eurolt 0,95 eurole," lisas analüütik.
    "Me siiski säilitame aktsiasoovituse “osta”, kuna kütusehinnad langevad, ettevõte on kasvatanud turuosa, kahjumlik Soome-Saksamaa liin on suletud ning meie hinnang aktsiale jääb endiselt atraktiivseks," sõnas Randma.
     
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
PayPal lükkas Pinteresti ostujutud ümber
PayPal teatas, et vastupidiselt kuulujuttudele ei plaani ta osta sotsiaalmeediaettevõtet Pinterest.
PayPal teatas, et vastupidiselt kuulujuttudele ei plaani ta osta sotsiaalmeediaettevõtet Pinterest.
Raadiohommikus: aina uusi turge vallutav Eesti pank
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Alexela haagisetootja töötab tarnekriisi tõttu noateral
Pärast koroonakriisi paarinädalast kukkumist hakkas Alexela gruppi kuuluva Bestneti haagiseäri püstloodis üles minema. Suure kasvu kõrval on kerkinud aga järgmine probleem – tervisekriis kasvas üle tarnekriisiks, mis on korduvalt seadnud ohtu tehase töö.
Pärast koroonakriisi paarinädalast kukkumist hakkas Alexela gruppi kuuluva Bestneti haagiseäri püstloodis üles minema. Suure kasvu kõrval on kerkinud aga järgmine probleem – tervisekriis kasvas üle tarnekriisiks, mis on korduvalt seadnud ohtu tehase töö.