• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kinkekaart lennutab kosmosesse

    OÜ Giftweb projektijuhi Siim Kalda sõnul on standardlahendused ärikingituste maailmas hakanud tasapisi muutuma, järjest sagedamini mõeldakse kinkekaartide kinkimise peale.
    Need pakuvad saajale - firma oma töötajale või koostööpartnerile - pikaks ajaks meelde jääva elamuse või kogemuse, olgu selleks siis sukeldumine, langevarjuhüpe või mõni põnev koolitus.
    Kinkekaart annab saajale valikuvabaduse. Kinkekaardid on Kinkekaart OÜ juhi Marno Roose sõnul praktilised ja sobilikud ka seetõttu, et võimaldavad sadade pakkumiste seast just kingisaaja jaoks õige leida. Nii saab vältida arvukate märkmike, kruuside või sulepeade kinkimist.
    "Kinkekaardid kehtivad üldjuhul vähemalt kuus kuud, mistõttu on inimesel väga mugav neid endale sobival ajal kasutada," lausus Roose.
    Juhul kui kingisaaja eelistuste kohta infot pole, saab kinkida mingi kindla väärtusega kinkekaardi, mis tähendab, et kingisaaja võib ise talle meelepärase teenuse või toote valida, olgu selleks siis rallisõit, massaaž või õhtusöök.
    Kõige suurem miinus kinkekaartide valimisel on Roose sõnul üksikud ebaausad teenusepakkujad. "Nad müüvad hulga kinkekaarte maha, aga siis panevad oma poe kinni ja kaarte pole võimalik realiseerida," mainis ta. Selliseid juhtumeid on õnneks suhteliselt vähe ette tulnud.
    Kinkekaarte ei tohiks Roose sõnul ajada segamini allahindlus-voucher'itega, mis on üldjuhul ühekordsed ja lühiajalised soodusprojektid, mida inimesed ostavad teenuse või toote soodsamalt saamiseks. "Kinkekaart on pikaajaline ja võrdub pigem rahaga, mis kehtib kindla teenusepakkuja juures," selgitas Roose.
    Koolitusfirmade, spaade, restoranide ja raamatupoodide kõrval on teenusepakkujate hulgas näiteks helistuudiod, mida on võimalik rentida, tantsukoolid, kes pakuvad oma kursuseid, samuti kokad, kes huvilisi koolitavad, ja personaaltreenerid, kes hea vormi aitavad saavutada.
    Koolitusest hävituslennukiga lendamiseni. Närvikõdi tekitavate kingituste seast võib leida näiteks hävituslennukiga lendamise Venemaal, sõidu vormel 1 klassi autoga, ründelennukiga L39 lendamise Lätis, bobisõidu või astronaudikoolituse USAs ning sellele järgneva kosmoselennu.
    Esimest kolme, mille hinnad jäävad vahemikku 1100-15 900 eurot, on Kalda sõnul tõepoolest kingiks ostetud. Kinkekaarti kosmoselennuga, mille maksumus on 210 000 eurot, seni veel müüdud pole.
    Põnevate elamuste, toodete ja kogemuste kinkimist on Kalda ja Roose sõnul hakanud järjest enam harrastama ka ettevõtted, kes tahavad meeles pidada oma töötajaid ja partnereid.
    Hea kingitus töötaja tunnustamiseks. "Meil on kliente, kes ostavad oma töötajatele tähtpäevadeks ja preemiaks kinkekaarte regulaarselt. Meieni on jõudnud vaid positiivne vastukaja nii ostjatelt kui ka saajatelt," sõnas Kalda.
    Kõige sagedamini eelistatakse tema sõnul kinkida just mingi rahalise väärtusega kinkekaarte või kinkepakki, mis sisaldab 30 erinevat elamust, mille vahel kingisaaja endale sobivaima valida saab. Nende maksumus jääb keskmiselt 10-100 euro vahele.
    "Mõlemad variandid annavad kinkijale kindlustunde, et kingisaaja leiab endale õige sündmuse, koolituse või väljakutse, mis talle kauaks meelde jääb," selgitas Kalda kaartide populaarsuse põhjust.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Erkki Kubber: kas järgmised ükssarvikud võiksid olla miljardilise väärtuse asemel hoopis miljardi inimese aitajad?
Mis oleks, kui hakkaks ükssarvikuks nimetama hoopis ettevõtet, mis suudab positiivselt mõjutada miljardit inimest või hoopis istutada miljard puud, küsib Sotsiaalsete Ettevõtete Võrgustiku juhatuse liige Erkki Kubber.
Mis oleks, kui hakkaks ükssarvikuks nimetama hoopis ettevõtet, mis suudab positiivselt mõjutada miljardit inimest või hoopis istutada miljard puud, küsib Sotsiaalsete Ettevõtete Võrgustiku juhatuse liige Erkki Kubber.
Miks kulus Enefiti IPO peale 8 miljonit eurot?
Enefit Greeni börsile tulemine läks maksma ligi 8 miljonit eurot, mis on võrreldav Tallinna Sadama 2018. aasta IPOga, millele kulutati rohkem kui 7 miljonit eurot.
Enefit Greeni börsile tulemine läks maksma ligi 8 miljonit eurot, mis on võrreldav Tallinna Sadama 2018. aasta IPOga, millele kulutati rohkem kui 7 miljonit eurot.
Bolti ja Pipedrive'i loojad investeerisid Eesti idusse, kes võistleb Amazoni ja Google'iga
Eesti idufirma Storadera on välja arendanud tehnoloogia, millega suudetakse pakkuda äriklientidele pilveruumi ligi 5 korda soodsamalt, kui seda teeb Amazon, Google ja Microsoft.
Eesti idufirma Storadera on välja arendanud tehnoloogia, millega suudetakse pakkuda äriklientidele pilveruumi ligi 5 korda soodsamalt, kui seda teeb Amazon, Google ja Microsoft.
Eesti Energia kavalus: vaidlustes sipleva Tootsi tuulepargi sisse kasvab uus tuulepark
Eesti Energia leidis viisi, kuidas Enefit Green saab ühe osaga senisest Tootsi tuulepargist osaleda taastuvenergia toetuse vähempakkumistel nii, et käib samal ajal kohut tuulepargi teisele osale suurema toetuse väljanõudmiseks.
Eesti Energia leidis viisi, kuidas Enefit Green saab ühe osaga senisest Tootsi tuulepargist osaleda taastuvenergia toetuse vähempakkumistel nii, et käib samal ajal kohut tuulepargi teisele osale suurema toetuse väljanõudmiseks.