Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Lehtede reklaamikäibe kasv tänavu 9%

    Ajalehtede reklaamikäibe kasv sel aastal on 9%, ütles analüütik Toomas Leito.

    Pärast suurepärast oktoobrit oli novembri reklaamimüük tema sõnul keskmiselt hea. "Peamine, et ei tulnud järsku tagasiminekut. Broneeringud detsembriks lubavad oletada, et ka detsember tuleb korraliku reklaamivolüümiga. Seega võib peaaegu kindlalt väita, et ajalehtede reklaamikäibe kasv sel aastal on 9%," kinnitas Leito.
    Võrreldes eelmise aasta sama kuuga suurenes viie juhtiva lehe reklaamimaht tänavu novembris 23 külge ehk 3%, moodustades 860 külge. Reklaamikäive kasvas 120 000 euro võrra ehk 9%, moodustades 1,4 miljonit eurot. Veebireklaamikäive suurenes 13%.
    Leito ütlusel on kolmandat kuud järjest staarleht Äripäev, mille käive kasvas novembris mullusega võrreldes 44%. "Tublid tulemused olid ka Eesti Ekspressil ja Postimehel. Turuliidriks jäi mõistagi Postimees," sõnas ta. Positiivselt tuleb märkida ka seda, et allahindlused vähenesid, mis seletab ka käibe kiiremat kasvu võrreldes mahu kasvuga, lisas Leito.
    Analüütiku sõnul toimus mitmes tähtsas segmendis elavnemine. Nii suurenes autoreklaami müük eelmise aastaga võrreldes 63%, tervise reklaami müük 21%, ehituses 13% ja reiside osas 12%. Telekomireklaam hüppas lausa 80%. Endiselt heal tasemel oli personaliotsingu reklaam ja reklaam ettevõtjalt ettevõtjale, lisas Leito.
    Tagasilöögi sai sisustusreklaam – langus 36%. See on mõistetav, sest korterite ost on tagasihoidlik ning seega vajatakse vähem mööblit ja muud sisustust, märkis ta.
    Novembri reklaamikäive oli Postimehel 595 000 eurot (mullusega võrreldes +10%), Äripäeval 285 000 eurot (+44%), Eesti Ekspressil 210 000 eurot (+11%), Õhtulehel 180 000 eurot (-3%), Eesti Päevalehel 160 000 eurot (-11%).
    Mullusega võrreldes vähenes reklaamimaht Õhtulehes 5%, teistes lehtedes suurenes: Eesti Ekspressis 10%, Postimehes 6%, Äripäevas 3% ja Eesti Päevalehes 2%.
    Võrreldes eelmise aasta 11 kuuga suurenes reklaamimaht 490 külge ehk 6%, moodustades ligi 8600 külge. Käive suurenes 9%, moodustades 13 miljoni eurot.
    Novembri lõpu seisuga jäi tänavune reklaamimaht Eesti Päevalehes eelmise aasta tasemele, teistes lehtedes suurenes: Postimehes 14%, Eesti Ekspressis 9%, Äripäevas 6% ja Õhtulehes 2%.
    11 kuu reklaamikäive oli Postimehel 5,3 miljonit eurot (mullusega võrreldes +13%), Äripäeval 2,2 mln eurot (+25%), Eesti Ekspressil 1,9 mln eurot (+4%), Õhtulehel 1,9 mln eurot (+3), Eesti Päevalehel 1,7 mln eurot (-7%).
    "Vaatamata pingetele eurotsoonis, jään oma prognoosi juurde, et järgmisel aastal suureneb lehtede reklaamikäive 8-10%. Muidugi, kui tekib täielik majanduslik kaos, siis on raske midagi mõistlikku prognoosida," märkis Toomas Leito.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Vastukaja: ärme anna Putini sõja pooldajatele lisaargumenti
Üleskutse vähendada vene keele osa Eesti avalikus ruumis suurendab vaid lõhet siinsete venelaste ja eestlaste vahel, kirjutab Äripäeva lugeja Igor Aleksejev vastuseks Äripäeva juhtkirjale.
Üleskutse vähendada vene keele osa Eesti avalikus ruumis suurendab vaid lõhet siinsete venelaste ja eestlaste vahel, kirjutab Äripäeva lugeja Igor Aleksejev vastuseks Äripäeva juhtkirjale.
USA aktsiaturud alustasid uut nädalat tõusuga
USA aktsiaturud lõpetasid kolmapäeva tõusuga, vaatamata sellele, et Hiinast ilmunud majandusandmed võimendasid globaalse majandusega seotud hirme. Hästi läks suure turuväärtusega kasvufirmadel, vahendab Reuters.
USA aktsiaturud lõpetasid kolmapäeva tõusuga, vaatamata sellele, et Hiinast ilmunud majandusandmed võimendasid globaalse majandusega seotud hirme. Hästi läks suure turuväärtusega kasvufirmadel, vahendab Reuters.
Reaalajas börsiinfo
Ametit vahetav luurejuht Mikk Marran: igaüks meist on RMK aktsionär
Seitse aastat välisluureametit juhtinud Mikk Marran selgitas sotsiaalmeedias, miks otsustas ta kandideerida Riigimetsa Majandamise Keskuse (RMK) juhiks.
Seitse aastat välisluureametit juhtinud Mikk Marran selgitas sotsiaalmeedias, miks otsustas ta kandideerida Riigimetsa Majandamise Keskuse (RMK) juhiks.
Raadiohommikus: mida Eesti esivastuluurajalt RMK juhina oodatakse?
Esmaspäev tõi üllatava uudise, et Riigimetsa Majandamise Keskuse (RMK) nõukogu valis asutuse uueks juhiks välisluureameti juhi Mikk Marrani, kellega asuti läbirääkimistesse. Miks niisugune valik ning mida Marranilt oodatakse, seda uurime Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis RMK nõukogu esimehelt Randel Läntsilt.
Esmaspäev tõi üllatava uudise, et Riigimetsa Majandamise Keskuse (RMK) nõukogu valis asutuse uueks juhiks välisluureameti juhi Mikk Marrani, kellega asuti läbirääkimistesse. Miks niisugune valik ning mida Marranilt oodatakse, seda uurime Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis RMK nõukogu esimehelt Randel Läntsilt.
Raadiohommikus: kohvi, killustiku, tööjõu ja raamatute hinnast "Kuumal toolil" Jüri Ratas
Teedeehituses küpseb konflikt - riigihangetes fikseeritud hindadega on võimatu ehitada, sest sisendhinnad on oluliselt tõusnud. Samas pole riik kui tellija valmis hinnatõusu üle läbi rääkima. Mõned taristuehitajadon olukorra lahendamiseks valmis kohtusse minema. Küsime olukorra kohta kommentaari Nordeconi juhatuse esimehelt Gerd Müllerilt.
Teedeehituses küpseb konflikt - riigihangetes fikseeritud hindadega on võimatu ehitada, sest sisendhinnad on oluliselt tõusnud. Samas pole riik kui tellija valmis hinnatõusu üle läbi rääkima. Mõned taristuehitajadon olukorra lahendamiseks valmis kohtusse minema. Küsime olukorra kohta kommentaari Nordeconi juhatuse esimehelt Gerd Müllerilt.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.